Millaiset naiset suostuu kakkosnaisen rooliin?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
oxx
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26782282:
No miksi sitten ihastus viedä pidemmälle ja harrastaa seksiä varatun kanssa,kun muuta ei kuitenkaan tahdo?
Mä miettisin vain miten pahalta siitä miehen naisesta tuntuu jos saa joskus tietää.Ja yhden tai kahden tai vuoden pituisen syrjähypyn takia mies sitten voi menettää perheensä,kun se toinen nainen on saanut sitä hyvää seksiä haluamatta kuitenkaan suhdetta.
En vaan käsitä mitä ideaa tuossa on?
Miksi tehdä asioita jotka taatusti loukkaavat jota kuta,hyväksyisikö moni noista "toisen naisen" roolissa olleista jos omalla aviopuolisolla olisi vuodenkin verran ollut toinen..
Tuntuisiko se hyvältä,mieltäylentävältä?
Peesi. Pohjimmiltaan noissa suhteissa on kysymys itsekkyydestä. Yritetäänpä niitä sitten kaunistella miten tahansa.

Beep
[QUOTE="vieras";26782142]olen ollut kakkosnainen. :) tää mies ketä tapailin ihan vain seksin merkeissä, otti minut aina työautonsa kyytiin (rekkamies ammatiltaan) ja oltiin siel rekassa yötä. :D hän oli myös välillä minun luona yötä. :) tiedän todella monia rekkamiehiä, ketkä harrastaa tuollaista toimintaa, vaikka varattuja ovat (en ole kyllä niiden kanssa pannut) ;D[/QUOTE]

:LOL:

Beep
Sellainen, joka haluaa hyvää ja luotettavaa seksiä ilman sitoutumista.

Tai sellainen, joka on rakastunut...: /

Ja itsensä pystyy kyllä manipuloimaan siihen, ettei ole asiasta moraalisessa vastuussa. Kaikki onnistuu, jos tarpeeksi haluaa.

Meinasin kans vastata jotain tämän suuntaista. Kaikki naiset ei todellakaan ole kovin solidaarisia, et kuitenkin jonkin verran täytyy olla itsekäs ja jotenkin hieman moraalisesti "sekaisin" et tällaisesta toiminnasta saa kiksinsä.

"vieras"
Tämän koko aloituksen kantava ajatus taisi olla, että kakkosnaisen rooliin istuvat vain tunteettomat, vähä-älyiset huorat, joilta puuttuu kaikki empatiakyky ja elämänhallinta.---

Valitettavasti se ei kuitenkaan pidä paikkaansa, vaan kyllä sieltä "kakkosnaisista" löytyy myös aivan tavallisia, fiksuja ja ihmisillisiä ihmisiä.
Mä en kyllä sanoisi ihmistä, joka tietoisesti loukkaa toista (tämän varatun puolisoa) fiksuksi saati empaattiseksi. En tarkoita, että pitäisin varattujen kanssa vehtaavia naisia huorina jotka jakaa tavaraa joka toisella vastaantulijalle ja joden älykkyysosamäärä on kengännumeroaankin pienempi, sinänsä voivat olla ihan tavallisia ja mukavia ihmisiä, mutta musta tuntuu ettei kukaan normaali pysty tarkoituksella loukkaamaan ketään niin pahasti kuin pettäjä ja pettämiseen osallistuva tekee. Sellaisen ihmisen on oltava hyvin julma ja piittaamaaton. Ja jos kokee syyllisyyttä ja tuntee tekevänsä väärin, mutta silti on varatun kanssa, on varmaan itsehillinnässä ja siinä elämänhallinnassakin oltava jotain vikaa.

• Tykkää
Reactions: Joxu
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26782231:
No tietääkseni ei ollut mun silloisesta kiinnostunut,eikä kyllä olisi nyt kun ajattelee haitannut vaikka olisi silloin vienytkin sen..pettäjä sorttia oli kuitenkin.Parempi se olisi heti silloin eikä monien yhteisten vuosian ja lapsen jälkeen vasta ollut saada selville.
Ja kateellinen..noup.Mulla olisi henkisesti paha olo jos tietäisin,että joku muu saattaisi kärsiä sen seurauksena,et mä saan hetken ilon.

:flower: Ajattele miten kaunis maailma olisi jos kaikki naiset olisivat kaltaisiasi. ;)

"hmh"
Heikkoitsetuntoiset jotka kuvittelee olevansa miehelle jotain niin paljon parempaa kuin se sen miehen oma vaimo.
Epälojaalit toisille naisille.
Sellaiset naiset jotka ei saa muita kuin varattuja. Jotka ei siis pysty kilpailemaan vapaiden markkinoiden miehistä. Varattuja on itse asiassa paljon helpompi saada.

"minni"
siis jos se ukko on se parisuhteessa pettävä osapuoli niin eihän tää toinen nainen mitään väärää tee!!ei se ole hänen vika jos jonkun ukko käy vieraissa..aina syytetään niitä toisia naisia,vaikka kuinka usein heitä edes tietävät että sillä ukolla on vaimoa,lapsia ym ym..on noi miehetkin aika lahjakkaita puhumaan etenkin jos joku mimmi on pikkasenkin ihastunu niin helpompi uskoa kaikki selitykset...

mua on petetty,enkä todellakaan ollut tälle naiselle vihainen,kutsuin kotiimme kahville ja rauhassa keskustelin hänen kanssa,hän kertoi ettei tiennyt minusta alkuun ja sitten kun rupesi asian arvaamaan(mies väittänyt että oltiin kämppiksiä kunnes oli tuonut tän mimmin meile kotiin ja mimmi huomas et täällä ei esim ole kun yksi makuuhuone)niin oli jo niin ihastunut ettei tiennyt mitä tehdä..miehelle olin toki vihainen ja ois tehnyt mieli potkia parvekkeelta alas mutta mä en usko että nyky aikana on enää pahemmin suhteita missä ei tapahdu mitään pettämistä,itse en ole ikinä pettänyt jos seurustelen,flirttiä harrastan kovasti kyllä..toosin mä viihdynkin sinkkuna täysin loistavasti ja nautin siitä.

mä olen myös ollut toinen nainen,mulla on ystävä jonka kanssa ollaan harrastettu sänky hommia jo 4vuotta ja tää mun ystävä on tänä aika seurustellut pari kertaa muutaman kuukauden pätkän ja ollaan edelleen jatkettu touhujamme,en koe siitä huonoa omaa tuntoa koska tiedän kuinka sitoutumis kammoinen tämä mies on ja ettei kukaan niistä naisista ole ollut oikeasti sitä vaimo materiaalia,,joten tiedän et ne jutut loppuu kumminkin pian..

näin
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26782212:
Eihän se toinen nainen joudu välttämättä kenellekään valehtelemaan.
Tämä lause on täysi harhaluulo. Nainen valehtelee ihna ekaksi itselleen. Eilen juuri sanoin yhdelle miehelle, jonka oolen tuntenut jo ikuisuuden, ja ollaan aikoinaan oltu yhdessä, että meidän juttu on paljon suurempi arvoinen kun salasuhde.

Mielummin kärsin, ja olen erossa-mutta mitään kakkosnaisen roolia en aio ottaa!

Alkuperäinen kirjoittaja näin;26782986:
Tämä lause on täysi harhaluulo. Nainen valehtelee ihna ekaksi itselleen. Eilen juuri sanoin yhdelle miehelle, jonka oolen tuntenut jo ikuisuuden, ja ollaan aikoinaan oltu yhdessä, että meidän juttu on paljon suurempi arvoinen kun salasuhde.

Mielummin kärsin, ja olen erossa-mutta mitään kakkosnaisen roolia en aio ottaa!
Ei siinä ole pakko itselleen valehdella, jos on sinut sen kakkosroolin kanssa.

huohhh
[QUOTE="minni";26782940]siis jos se ukko on se parisuhteessa pettävä osapuoli niin eihän tää toinen nainen mitään väärää tee!!ei se ole hänen vika jos jonkun ukko käy vieraissa..aina syytetään niitä toisia naisia,vaikka kuinka usein heitä edes tietävät että sillä ukolla on vaimoa,lapsia ym ym..on noi miehetkin aika lahjakkaita puhumaan etenkin jos joku mimmi on pikkasenkin ihastunu niin helpompi uskoa kaikki selitykset...

mua on petetty,enkä todellakaan ollut tälle naiselle vihainen,kutsuin kotiimme kahville ja rauhassa keskustelin hänen kanssa,hän kertoi ettei tiennyt minusta alkuun ja sitten kun rupesi asian arvaamaan(mies väittänyt että oltiin kämppiksiä kunnes oli tuonut tän mimmin meile kotiin ja mimmi huomas et täällä ei esim ole kun yksi makuuhuone)niin oli jo niin ihastunut ettei tiennyt mitä tehdä..miehelle olin toki vihainen ja ois tehnyt mieli potkia parvekkeelta alas mutta mä en usko että nyky aikana on enää pahemmin suhteita missä ei tapahdu mitään pettämistä,itse en ole ikinä pettänyt jos seurustelen,flirttiä harrastan kovasti kyllä..toosin mä viihdynkin sinkkuna täysin loistavasti ja nautin siitä.

mä olen myös ollut toinen nainen,mulla on ystävä jonka kanssa ollaan harrastettu sänky hommia jo 4vuotta ja tää mun ystävä on tänä aika seurustellut pari kertaa muutaman kuukauden pätkän ja ollaan edelleen jatkettu touhujamme,en koe siitä huonoa omaa tuntoa koska tiedän kuinka sitoutumis kammoinen tämä mies on ja ettei kukaan niistä naisista ole ollut oikeasti sitä vaimo materiaalia,,joten tiedän et ne jutut loppuu kumminkin pian..[/QUOTE]

Juu, et tee väärin, et. Sitä kun tarpeeksi kauan itseksesi toistat, niin alat uskoa itsekin. *silmien pyöritystä*

Tässä ketjussa puhutaan naisista, jotka ovat varattujen miesten kanssa eikä kukaan ole väittänyt, että ne miehet eivät tee väärin.

Tässä vielä kopiota Lexin kirjoituksesta: "Ja itsensä pystyy kyllä manipuloimaan siihen, ettei ole asiasta moraalisessa vastuussa. Kaikki onnistuu, jos tarpeeksi haluaa." Hyvin sanottu!!

"vieras"
[QUOTE="vieras";26783002]Noin sanoo vain petturin akka. :)[/QUOTE]
Ai..muilla ei löydy selkärankaa kun pettureiden akoilla? Surullista :( Onneksi olen sinkku! Ja sä siis hyväksyt pettämisen? Oletko ihan aamupuuron keittänyt kakkoselle?

Yhteistyössä