[QUOTE="minni";26782940]siis jos se ukko on se parisuhteessa pettävä osapuoli niin eihän tää toinen nainen mitään väärää tee!!ei se ole hänen vika jos jonkun ukko käy vieraissa..aina syytetään niitä toisia naisia,vaikka kuinka usein heitä edes tietävät että sillä ukolla on vaimoa,lapsia ym ym..on noi miehetkin aika lahjakkaita puhumaan etenkin jos joku mimmi on pikkasenkin ihastunu niin helpompi uskoa kaikki selitykset...
mua on petetty,enkä todellakaan ollut tälle naiselle vihainen,kutsuin kotiimme kahville ja rauhassa keskustelin hänen kanssa,hän kertoi ettei tiennyt minusta alkuun ja sitten kun rupesi asian arvaamaan(mies väittänyt että oltiin kämppiksiä kunnes oli tuonut tän mimmin meile kotiin ja mimmi huomas et täällä ei esim ole kun yksi makuuhuone)niin oli jo niin ihastunut ettei tiennyt mitä tehdä..miehelle olin toki vihainen ja ois tehnyt mieli potkia parvekkeelta alas mutta mä en usko että nyky aikana on enää pahemmin suhteita missä ei tapahdu mitään pettämistä,itse en ole ikinä pettänyt jos seurustelen,flirttiä harrastan kovasti kyllä..toosin mä viihdynkin sinkkuna täysin loistavasti ja nautin siitä.
mä olen myös ollut toinen nainen,mulla on ystävä jonka kanssa ollaan harrastettu sänky hommia jo 4vuotta ja tää mun ystävä on tänä aika seurustellut pari kertaa muutaman kuukauden pätkän ja ollaan edelleen jatkettu touhujamme,en koe siitä huonoa omaa tuntoa koska tiedän kuinka sitoutumis kammoinen tämä mies on ja ettei kukaan niistä naisista ole ollut oikeasti sitä vaimo materiaalia,,joten tiedän et ne jutut loppuu kumminkin pian..[/QUOTE]
Juu, et tee väärin, et. Sitä kun tarpeeksi kauan itseksesi toistat, niin alat uskoa itsekin. *silmien pyöritystä*
Tässä ketjussa puhutaan naisista, jotka ovat varattujen miesten kanssa eikä kukaan ole väittänyt, että ne miehet eivät tee väärin.
Tässä vielä kopiota Lexin kirjoituksesta: "Ja itsensä pystyy kyllä manipuloimaan siihen, ettei ole asiasta moraalisessa vastuussa. Kaikki onnistuu, jos tarpeeksi haluaa." Hyvin sanottu!!