millaiset kuukautiset km jälkeen?

Millaiset kuukautiset teillä tullut keskenmenon jälkeen? Minulla tuli neljä viikkoa lääkkeellisestä normaalit kuukautiset, ei mitenkään runsaat. Sen jälkeen oli viikko rusehtavaa tiputteluvuotoa. Vajaa neljä viikkoa edellisten alkamisesta tuli ihan järkyttävän runsaat kuukautiset. Mietin jo sitäkin, että jos nämä olivat vasta ne ensimmäiset kuukautiset. Tuntuu jotenkin hirveältä kun ei tiedä mikä on normaalia. Olen vuotanut kaksi päivää tosi paljon. Kuumetta ei ole, eikä kipuja. Oletteko muutkin vuotaneet runsaasti ekojen menkkojen aikana km jälkeen?
 
Mulla kesti km:n jälkivuoto 3 ja puol viikkoo (km rv9, ei kaavintaa, eikä lääkkeitä). Siitä sitten kesti viel reilu 6 viikkoa ennen ku tuli menkat ja ne tulikin sitten "rajumpana" ku koskaan. Olin tosi kipee ja vuoto oli tosi runsasta. Ihan ku keskenmeno olis toistunu.
 
minnäi
mulla nyt ensimmäiset menkat keskenmenon jälkeen. (lääkkeellinen keskeytys) Ja menkat on tosi niukat, hyvä jos mitään tulee. Mutta kai ne oli kuitenkin tässä. Tänään pitäs "tarkastus" pissanäyte viedä labraan. Yllätyin kuiten itse, oisin luulluu että ois ollut runsaampi vuot just ekoilla menkoilla.
 

Yhteistyössä