Millaiset hiukset sinulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tummat, pitkät, jonnekin lapaluiden alle, luonnonkihartuvat. Ylikasvanut otsis. Just värjäsin tummemmiksi, vaikka ne luonnostaankin on jo punaruskeat. Enkä tajua että miksi kerta kerran jälkeen jaksan yrittää niitä värjätä ruskeiksi, kun hiusten oma pigmentti tuntuu kääntävän kaikki ruskeat värit punaisiksi joka tapauksessa.

Heh,värinpoistetut täälläkin:D Toki lykkäsin jotain tuhkaväriä päälle ja nyt on kusenkeltasenvihertävän harmaat! Järkyt!!!
Pakko tehdä neljäs värinpoisto,ei auta...

Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuommoset melkosen pitkät tumman ruskeat, päällä aavistus vaaleampaa ruskeaa.

ihanan pitkät. onko raitoja seassa vai näenkö väärin?

Ihan päällihiuksissa pari paksua vaaleampaa raitaa...ei muuten. Tuommoset tuli kun olin hiusmallina.

miten pääsee hiusmalliksi?

Vaaleahkot. Laitatutan niihin vaaleita raitoja yleensä. Yleensä mulla on etutukka. Nyt on inhaa tyvikasvua. :| Ne on semmoset kun sanotaan, että puolipitkät. Tisseihin asti, tai no, nänneihin ainaski.

5200520.jpg

Nii siis tomset! *ylpeä itsestään, kun sai otettua kuvankin vihdoin*

Aluksi ne on aina liian karvaiset, mut nyt toi pahin vaihe meni onneksi possuflunssaa potiessa sängynpohjalla, eip nähnyt kukaan, ei.
:xmas:

Tuommoset melkosen pitkät tumman ruskeat, päällä aavistus vaaleampaa ruskeaa.

ihanan pitkät. onko raitoja seassa vai näenkö väärin?

Ihan päällihiuksissa pari paksua vaaleampaa raitaa...ei muuten. Tuommoset tuli kun olin hiusmallina.

miten pääsee hiusmalliksi?

Lehdissä usein näin syksyihin haetaan ja netissä voi ainakin formalle ilmoittautua.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ne on semmoset kun sanotaan, että puolipitkät. Tisseihin asti, tai no, nänneihin ainaski.

Taitaisi mennä kampaajalla jo pitkistä. Tai no riippuu tietenkin vähän onko tisulit terhakkaat ja nännit kohti taivasta, vai sellaista riippuvampaa mallia ;)

Yhteistyössä