Minkälaisia bikinikroppia näemme tänä kesänä rannalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
yritän saada kroppani siihen malliin että tänä kesänä voisin ainakin kotipihalla keikistellä biksuissa. se ois kyllä rohkea veto, kun tuo pensasaita on vielä melko matala :)

Minulla ei ole íkinä ollut bikinikroppaa, vaikka olin aiemmin hoikka. Minulla oli leveä lantio ja kapea vyötärö, mutta lantioluut törröttivät ikävästi esillä, samoin kylkiluut paistoivat epäsymmetrisesti toiselta puolelta. Nyt on viitisen kiloa ylipainoa ja edellen törröttää ja näyttää muhkuraiselta. Elämä on epäreilua:(

fat-woman-outside.jpg

yritän saada kroppani siihen malliin että tänä kesänä voisin ainakin kotipihalla keikistellä biksuissa. se ois kyllä rohkea veto, kun tuo pensasaita on vielä melko matala :)

Meillä ei ole edes istutettu koko pensasaitaa vielä, talo on tien vieressä ja kaikki näkee pihalle ohimennessään. Niin vaan olin viimekin kesänä jo bikineissä takapihalla, enkä ajatellut asiaa sen enempää. Eikä mun kroppa mikään kaunistus kyllä ole, mutta eihän sitä ole kenenkään pakko katsoa :)

No sen verran osaan sanoa, että näillä raskausarvilla ei enää ikinä bikineihin pukeuduta yleiselle paikalle. Tänä kesänä mulla on varmaan semmonen maharölli ja ylimääräset raskauskilot riesana ( laskettu aika toukokuussa ), että mua ei muutenkaan valosaan aikaan rannalle saa uikkarissa. 22kiloo tullu tähän mennessä painoa, että nää läskit ei varmaan ihan synnytyssaliinkaan ole jäämässä.
Että semmonen bikinikroppa..

Yhteistyössä