V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Vapaa kasvatus? Päässeet elämässään helpolla? Saavat paljon kaikenlaista materiaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ei mikään. Vai mikä on mennyt kasvatuksessa pieleen, jos teinistä tulee punkkari, hevari, gootti, skeittari ja mitä kaikkea niitä nyt onkaan? Kaveripiirillä on varmaan suurempi vaikutus kuin kasvatuksella. Kun saman perheen lapsistakin yks voi olla pissis, toinen gootti, kolmas ekonuori jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ei mikään. Vai mikä on mennyt kasvatuksessa pieleen, jos teinistä tulee punkkari, hevari, gootti, skeittari ja mitä kaikkea niitä nyt onkaan? Kaveripiirillä on varmaan suurempi vaikutus kuin kasvatuksella. Kun saman perheen lapsistakin yks voi olla pissis, toinen gootti, kolmas ekonuori jne.
No miten nämä saman perheen lapset on mielestäsi sitten kasvatettu väärin? Ja kumman kohdalla kasvatus meni pieleen? Kun kuitenkin samanlaisen kasvatuksen sai kumpikin.Alkuperäinen kirjoittaja piukee:On siinä mun mielestä vähän eroa, onko esim. ekonuori vai pissis...
AivanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Pissiksiä on ollut aina,nimitys vaan on ollut eri.
Alkuperäinen kirjoittaja piukee:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ei mikään. Vai mikä on mennyt kasvatuksessa pieleen, jos teinistä tulee punkkari, hevari, gootti, skeittari ja mitä kaikkea niitä nyt onkaan? Kaveripiirillä on varmaan suurempi vaikutus kuin kasvatuksella. Kun saman perheen lapsistakin yks voi olla pissis, toinen gootti, kolmas ekonuori jne.
On siinä mun mielestä vähän eroa, onko esim. ekonuori vai pissis...
Alkuperäinen kirjoittaja piukee:On siinä mun mielestä vähän eroa, onko esim. ekonuori vai pissis...