V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Minä en mene toista kertaa naimisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Menisin maistraatissa, minusta on ihan älytön järjestää "kunnon" häät kun nai toisen tai kolmannen kerran.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Menisin maistraatissa, minusta on ihan älytön järjestää "kunnon" häät kun nai toisen tai kolmannen kerran.
Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Menisin maistraatissa, minusta on ihan älytön järjestää "kunnon" häät kun nai toisen tai kolmannen kerran.
:/ Ihmeellinen asenne.
Kivahan se on iloista asia juhlia, vaikka oli kuudennet häät.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Minä en mene toista kertaa naimisiin.
Enhän mä sitä kysynytkään.Minä meen,oikeus se on uuteen onneen eronneillakin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä laittaisin varmaan beigen tai sit jos olisin oikein ronskilla päällä, kultaisen tai viininpunaisen. Mies laittaisi shaketin sitten myös joko viininpunaisella tai kultaisella liivillä tms... Onnea matkaan!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Valkoista ei,löytyyköhän hääpukuja muissa väreissä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Minä en mene toista kertaa naimisiin.
Enhän mä sitä kysynytkään.Minä meen,oikeus se on uuteen onneen eronneillakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Ella:Täällä joku kysyy ihan asiallisen kysymyksen ja sitten alkaa sadella ihmeellistä arvostelua. Esitetään mielipiteitä ja arvostelua, joka ei pätkääkään kuulu asiaan. HALOO!!!
Itse kun menin toisen kerran naimisiin, niin sain ensimmäiset oikeat häät ja nautin niistä sydämmeni kyllyydestä. Kyllä rakkaus on ihan yhtä arvokasta toisellakin kertaa. Ostin ihanan kirkkaanpunaisen satiinipuvun (amerikkalainen hääpukuvalmistaja, jonka mallistoissa on vaikka mitä värejä).
Onnea ja iloa häävalmisteluihin sinulle!