Millaisen puvun laittaisit kun menet naimisiin toisen kerran?Häät on n.120 hengelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Menisin maistraatissa, minusta on ihan älytön järjestää "kunnon" häät kun nai toisen tai kolmannen kerran.

Ja näin joutuu toinen osapuoli luopumaan isoista hää haaveistaan sen vuoksi että puoliso on kerran ollut naimisissa...?Reilua!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
Menisin maistraatissa, minusta on ihan älytön järjestää "kunnon" häät kun nai toisen tai kolmannen kerran.

:/ Ihmeellinen asenne.
Kivahan se on iloista asia juhlia, vaikka oli kuudennet häät.

Minusta asia vain on näin, ei siinä mitän ihmeellistä ole.

mä laittaisin varmaan beigen tai sit jos olisin oikein ronskilla päällä, kultaisen tai viininpunaisen. Mies laittaisi shaketin sitten myös joko viininpunaisella tai kultaisella liivillä tms... Onnea matkaan!

Voi jessös taas, joku kysyy hääpuvun väriä häihinsä ja taas täällä on näitä "mä en ainakaan mene toista kertaa" ym tapauksia.
Kiva, älkää menkö mutta sitä ei vissiin kysytty?

ap, punainen on nykyisin aika suosittu väri, jos se tuntuu liian räikeeltä niin sitten teeman mukaan..
Pinkki, vaaleansininen ym..
Yhdellä kaverilla oli tosi nätti sininen puku, itse haluaisin punamustan mutta saas nähä,,

Mä ottaisin ihan jo ekalle kerrallekin luonnonvalkoisen tai shamppanjan värisen puvun. Tuo valkoisuus taitaa korostaa sitä puhtautta, mitä mä en voisi siis laittaa päälle kun minulla on jo lapsia.. Värikkäät puvut ei ole musta niin morsiusmaisia..

mä laittaisin varmaan beigen tai sit jos olisin oikein ronskilla päällä, kultaisen tai viininpunaisen. Mies laittaisi shaketin sitten myös joko viininpunaisella tai kultaisella liivillä tms... Onnea matkaan!

Tässä hyviä ehdotuksia mielestäni.

Itse miettisin myös liilaa tai vaaleahkoa sinistä. Mulla oli valkoinen/vaaleanvihreä puku (ja itsellä siis lapsi jo siihen aikaan).

Täällä oli ketju missä oli tosi kauniita pukuja.Siinä kysyttiin voiko laittaa värillistä pukua häihin tms.Oli kaunis ruskea,viininpunainen yms puku.
Mutta kun en muista ketjua :headwall:

Täällä joku kysyy ihan asiallisen kysymyksen ja sitten alkaa sadella ihmeellistä arvostelua. Esitetään mielipiteitä ja arvostelua, joka ei pätkääkään kuulu asiaan. HALOO!!!

Itse kun menin toisen kerran naimisiin, niin sain ensimmäiset oikeat häät ja nautin niistä sydämmeni kyllyydestä. Kyllä rakkaus on ihan yhtä arvokasta toisellakin kertaa. Ostin ihanan kirkkaanpunaisen satiinipuvun (amerikkalainen hääpukuvalmistaja, jonka mallistoissa on vaikka mitä värejä).

Onnea ja iloa häävalmisteluihin sinulle!

Valkoista ei,löytyyköhän hääpukuja muissa väreissä?

saatpas täältä ilkeitä vastauksia. :o kai tässä maassa nyt on suurin osa avioparesita eronneita, ei kai tää nyt mikään 50-luku ole.

Mutta asiaan, mä ainakin laittaisin jonkun repäsevän värin (vaik orqanssin tai tumman liilan tai tumman punasen mahdollisimman kauniin asun. ehken haluis mitään prinsessa mekkoo enää toiseen kertaan. en oikein tiedä miks halusin sen ekallakaan kertaa, ehkä ajattelin että se on tapana. onhan noita värillisiä pukuliikket pullollaan. laitat jotain jossa tunnet itses huippu kauniiks :)

Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Minä en mene toista kertaa naimisiin.

Enhän mä sitä kysynytkään.Minä meen,oikeus se on uuteen onneen eronneillakin.

No sit sun otsikossa pitäisi olla "jos menisit" eikä "kun menet".
Mutta itse kysymykseen, ihan tekisin oman mieleni mukaan, laittaisin just mitä huvittais. Jos sulla on jotain mielessä, niin laita se!

Ehken sitä ekaa hääpukua laittais, mut kaikki muut kelpais.

Alkuperäinen kirjoittaja Ella:
Täällä joku kysyy ihan asiallisen kysymyksen ja sitten alkaa sadella ihmeellistä arvostelua. Esitetään mielipiteitä ja arvostelua, joka ei pätkääkään kuulu asiaan. HALOO!!!

Itse kun menin toisen kerran naimisiin, niin sain ensimmäiset oikeat häät ja nautin niistä sydämmeni kyllyydestä. Kyllä rakkaus on ihan yhtä arvokasta toisellakin kertaa. Ostin ihanan kirkkaanpunaisen satiinipuvun (amerikkalainen hääpukuvalmistaja, jonka mallistoissa on vaikka mitä värejä).

Onnea ja iloa häävalmisteluihin sinulle!

No, mä en ainakaan arvostellu. Vastasin vaan ei niin olennaiseen kysymykseen.. :D

Yhteistyössä