Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Te ootte niin tylsiäTämä on ajatusleikki, ei minunkaan mies tänne tulisi, mutta mitä jos...vaikka pakotettaisiin. Älkääkä nyt vastatko että se pistäis vastaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Tuli vaan mieleen kun Kapteeni JS aiheuttaa joissain kiukkua kun tulee palstalle aina muistuttaen jotain Tarzania, joka hyökkää mukaan paukuttaen rintalihaksiaan. Tai siis tuollainen mielikuva mulle tulee:hug:
Niin millainen teidän mies olisi?
Minun mies taustailisi kauan ennen kuin viitsisi mitään vastata ja sen jälkeen vastailisi vain asiallisiin kysymyksiin asiallisia vastauksia. Lohduttaisi ehkä jotain ja auttaisi parhaansa mukaan käytännön ongelmissa.
Alkuperäinen kirjoittaja perusmaukka:hmmm..pitää kyl pitää toi oma ukko pois täältä palstalta..prkle jos tänne tulis..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Tuli vaan mieleen kun Kapteeni JS aiheuttaa joissain kiukkua kun tulee palstalle aina muistuttaen jotain Tarzania, joka hyökkää mukaan paukuttaen rintalihaksiaan. Tai siis tuollainen mielikuva mulle tulee:hug:
Minun mies taustailisi kauan ennen kuin viitsisi mitään vastata ja sen jälkeen vastailisi vain asiallisiin kysymyksiin asiallisia vastauksia. Lohduttaisi ehkä jotain ja auttaisi parhaansa mukaan käytännön ongelmissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Tuli vaan mieleen kun Kapteeni JS aiheuttaa joissain kiukkua kun tulee palstalle aina muistuttaen jotain Tarzania, joka hyökkää mukaan paukuttaen rintalihaksiaan. Tai siis tuollainen mielikuva mulle tulee:hug:
kiitos..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jaska eikö sulla oikeasti ole MITÄÄN muuta tekemistä kuin roikkua täällä.
Eikö sun jo tunteja sitten pitänyt mennä "kakkosasioille" suihkusta palanneen vaimosi kanssa? Vai eikö onnistanut?
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jaska eikö sulla oikeasti ole MITÄÄN muuta tekemistä kuin roikkua täällä.
Eikö sun jo tunteja sitten pitänyt mennä "kakkosasioille" suihkusta palanneen vaimosi kanssa? Vai eikö onnistanut?
kävin tsekkaamassa suihkussa..
oli vessaharja kuiva, ei kakkosta tänään..