Millainen teidän mies olisi jos palstailisi täällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kotilehmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Te ootte niin tylsiä :D Tämä on ajatusleikki, ei minunkaan mies tänne tulisi, mutta mitä jos...vaikka pakotettaisiin. Älkääkä nyt vastatko että se pistäis vastaan :laugh:

No siinä tapauksessa varmaankin vastailisi kohteliaasti ja ystävällisesti kaikille ensin innostuksissaan vuorokauden ympäri... Mutta kyllästyisi pian eikä koskaan enää palaisi palstalle. :xmas:

Ei se kyllä pitkään viihtyisi. Saattaisi katsella sivuston teknistä toteutusta ja mutista itsekseen, että miten joku on varmasti käyttänyt paljon aikaa hukkaan, tuotettuaan näin epätoimivan sivuston. Sitten se ampaisis seksiosastolle.

Ei ikimaailmassa täällä viihtyisi. Ens se olisi noin kuin viiviliinakin kuvaa ja sitten ÄKKIÄ pois täältä.

Ja suoraan sanoen katsoisin kyllä hiukkas kieroon, jos mieheni tämmöisellä palstalla palstailisi =D

Tuli vaan mieleen kun Kapteeni JS aiheuttaa joissain kiukkua kun tulee palstalle aina muistuttaen jotain Tarzania, joka hyökkää mukaan paukuttaen rintalihaksiaan. Tai siis tuollainen mielikuva mulle tulee :D :hug:
Niin millainen teidän mies olisi?
Minun mies taustailisi kauan ennen kuin viitsisi mitään vastata ja sen jälkeen vastailisi vain asiallisiin kysymyksiin asiallisia vastauksia. Lohduttaisi ehkä jotain ja auttaisi parhaansa mukaan käytännön ongelmissa.

Oma mieheni olisi varmasti aika lailla samanlainen kuin sinunkin, mutta kyllä mä suoraan sanottuna saisin ennemmin sille pääpuolen piipaa-auton soittaa kuin että se tänne tulisi palstailemaan...:laugh: Eli ei todellakaan ole mikään potentiaalinen palstailijaehdokas missään muodossa.

Tuli vaan mieleen kun Kapteeni JS aiheuttaa joissain kiukkua kun tulee palstalle aina muistuttaen jotain Tarzania, joka hyökkää mukaan paukuttaen rintalihaksiaan. Tai siis tuollainen mielikuva mulle tulee :D :hug:
Minun mies taustailisi kauan ennen kuin viitsisi mitään vastata ja sen jälkeen vastailisi vain asiallisiin kysymyksiin asiallisia vastauksia. Lohduttaisi ehkä jotain ja auttaisi parhaansa mukaan käytännön ongelmissa.

kiitos.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:

kiitos.. :D

:D juupa juu...... ;)

Jaska eikö sulla oikeasti ole MITÄÄN muuta tekemistä kuin roikkua täällä.

Eikö sun jo tunteja sitten pitänyt mennä "kakkosasioille" suihkusta palanneen vaimosi kanssa? Vai eikö onnistanut?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Eikö sun jo tunteja sitten pitänyt mennä "kakkosasioille" suihkusta palanneen vaimosi kanssa? Vai eikö onnistanut?

kävin tsekkaamassa suihkussa..
oli vessaharja kuiva, ei kakkosta tänään..

Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

kävin tsekkaamassa suihkussa..
oli vessaharja kuiva, ei kakkosta tänään..

Jos olet venyttänyt liikaa niin käy tsekkaamassa vielä pihalta porrasharja :wave:

Yhteistyössä