Millainen paikka POWER PARK?? Kannattaako lähteä pienen lapsen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PowerCow
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se on todella KAUNIS ja SIISTI paikka. Ja varmasti myös riittää 1 veellekin tekemistä, siinä on keskellä leikkipuistokin. =)
Me mennään kans tänä(kin) vuonna Powerparkiin, tytöt on 8v ja 1v.

Alkuperäinen kirjoittaja PowerCow:
Kesälomareissua suunnitellaan ja itsellä tekisi mieli huvipuistoon :) Millainen paikka tuo Power Park on..?? Kannattaako sinne mennä, jos mukana on 1v lapsi...?
onko teillä muita lapsia. jos ei ole, niin kannattais kyllä miettiä muuta paikkaa, josta oikeesti olis ton ikäiselle jotain iloa. powerpark on ihan hyvä paikka, jos on jo sen ikäisiä lapsia, jotka voi joissain laitteissa käydä. itse olen sitä mieltä, että sellaista huvipuistoa, johon alle neljä-viisi vuotiaan kanssa kannattais mennä, ei ole olemassakaan.

jos on pelkästään 1 vee, niin mitä ihmettä hän siellä tekee? jos on isompia lapsia, niin sitten go- go vaan. hyvä paikka, erittäin siisti, osittain tupakointikieltoakin, saisi olla kokonaan. kannattaa käydä syömässä hotellissa buffee, jos ei hampit ja pitsat nappaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
Alkuperäinen kirjoittaja PowerCow:
Kesälomareissua suunnitellaan ja itsellä tekisi mieli huvipuistoon :) Millainen paikka tuo Power Park on..?? Kannattaako sinne mennä, jos mukana on 1v lapsi...?
onko teillä muita lapsia. jos ei ole, niin kannattais kyllä miettiä muuta paikkaa, josta oikeesti olis ton ikäiselle jotain iloa. powerpark on ihan hyvä paikka, jos on jo sen ikäisiä lapsia, jotka voi joissain laitteissa käydä. itse olen sitä mieltä, että sellaista huvipuistoa, johon alle neljä-viisi vuotiaan kanssa kannattais mennä, ei ole olemassakaan.

Alle 4 v kanssa kannattaa mennä Zoolandiaan Lietoon. Siellä on eläimiä ja pienille laitteita.

Yhteistyössä