M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja asui siellä;26220583:kaunis, sisäänpäin lämpeävä. Afrikassa asuneena pidän sitä Suomen rasistisimpana paikkana, ruotsinkieliset voivat olla melko otuksia jos vaikka asioit suomenkielisenä virastossa jossa työntekijä suomenruotsalainen. Olen myös asunut melko pitkään länsirannikolla suomenruotsalaisessa kaupungissa ja ovat kuin oma rotu, paljon ystävällisempiä ja boheemimpia.
Koulut perseestä. Paljon väkivaltaa ja kiusaamista eikä mitään mukavaa ylimääräistä ohjelmaa kun kaupungin rahat menevät turhuuksiin. Ei kuntalisää eikä hoitopaikkoja vapaana.
Täysin samaa mieltä. Olen pari viikkoa lomalla lapsuuteni kaupungissa. Kyllä on umpimielistä ja juroa porukkaa, kukaan ei hymyile tervehdi puhumattakaan että puhuisi. Kävelin juuri Joonaanmäellä ihailemassa taloja jossa työkaverini asui, vanhempi mies tuli vastaan hyvä etten kuollut hänen vihamieliseen katkeraan katseeseen. Mikä teitä Porvoolaiset vaivaa.?Asun Helsingissä ja siellä on iloista porukkaa jutellaan vaihdetaan kuulumisia( ainakin meidän talossa näin)Ihan ok, asunut 5 vuotta kaupungissa mut koko elämän pyöriny 25km säteellä ja on ns kotikaupunki. Aika sisäänpäin kääntynyt et jos ei ole valmiiksi kavereita niin voi olla haastavaa tutustua. Kaksikielisyys mun mielestä plussa, itse opin ruotsin helposti työnohessa. Enää ei asuta kun haluttiin maalle mut ihan kiva kaupunki kyllä.
Porvoolaiset on tympeitä!!Kesällä kaaaunis kuin mikä, ja jouluna/talvella vanha kaupunki on kuin satumaa. Mulle se on se kauounki, missä haluan aina käydä jos on tekemisen puute, kun sinne ajaa täältä puolisen tuntia.
(Ainoa nega; siellä rumbergin pikkumyymälässä vanhassa kaupungissa on todella ynseää asiakaspalvelua, kolme kertaa siellä olen käynyt ja nyt äänestään jo jaloilla. Kuvittelenko vain, vai onko ne k*rpiä siellä tiskin takana?)