Ahahahahaaa, täällä Kaksplussalla käy kyllä ihan jossain aineissa olevaa porukkaa.

Kyllä se on kauheeta kun on jopa ulkomaalaisia! Ja opiskelijoita, ajatelkaa! Hui! Opiskelijathan ovat sossupummiakin surkeampia. Vaanivat joka nurkan takana ja voivat vaikkapa oksentaa päällenne!
Hervanta on iso kylä ja jos pitäisi nyt päättää, muuttaisin Etelä-Hervantaan. Itse asuin siellä kolme vuotta eikä mitään nokkaan koputtamista ole. Turvallista kulkea, palvelut lähellä. Busseja kulkee todella usein varsinkin jos Hervannan keskustan alueella asuu. Bussi nro 30 on tuskaisen täynnä aina, siitä pitkä miinus, vaikka usein se kyllä kulkeekin. Öisinkin pääsee hyvin kulkemaan. Hyvät ulkoilumaastot on Hervannassa, kouluja ja päiväkoteja löytyy.
P.S. Justhan sinne rakennetaan ihania, moderneja tornitalojakin heti siihen Hervannan alkuun. Ei todellakaan mitään slummiasukkaiden hupia.
Vähän vois miettiä hei! Hervanta on ihan erilainen kuin esimerkiksi 90-luvulla.
Käytännön vinkki ap:lle - älä muuta viereisille paikkakunnille, jos olet lähihoitaja (vuorotyö) ja bussista riippuvainen. Karvaasti olen tämän kokenut, itsekin hoitoalalla.
Ja vielä yksi huomio, minusta Hervanta on kaukana Tampereen huonomaineisimmasta ja karseimmasta paikasta. Itse en muuttaisi ikinä esimerkiksi Tesomalle, Peltolammille tai Multisiltaan. Pakosta joutuu asioimaan välillä Tesomalla ja vaikka olen varsinaisessa "läävässä" eri kaupungissa lapsuuteni asunut, tällaistakin ihmistä jännittää Tesoman raitilla.