?
..
Vieras
onko pitkä matka tampereen keskustaan? onko rauhallinen..
en ole ikänä siellä käynyt ja muuttaa pitäisi töiden perässä..
en ole ikänä siellä käynyt ja muuttaa pitäisi töiden perässä..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja I:En muuttais. Helkutisti ulkolaisia, opiskelijoita, köyhää kansaa puolet hervannasta
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:pyydàn anteeksi mulla oli ihan toisenlainen kuva (todellakin kuva, ei kokemusta)
http://www.uta.fi/lehdet/aviisi/9901/hervanta.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja ap:sieltä löysin vaan halvimman vuokra-asunnon.. Ei ole varaa mihinkään ydinkeskustassa olevaan loistokämppään.
Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:Järkyttävä betoni helvetti. Täynnä jotain mutiaisia, narkkareita ja alkoholisteja. Elikkä aikas levoton paikka, Tampereella on monta parempaaki paikkaa asua. Ite en mistään hinnasta muuttais Hervantaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mitkä olis sit hyviä alueita?
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mitkä olis sit hyviä alueita?
Missä sinä olet töissä?
Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:Järkyttävä betoni helvetti. Täynnä jotain mutiaisia, narkkareita ja alkoholisteja. Elikkä aikas levoton paikka, Tampereella on monta parempaaki paikkaa asua. Ite en mistään hinnasta muuttais Hervantaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:onko pitkä matka tampereen keskustaan? onko rauhallinen..
en ole ikänä siellä käynyt ja muuttaa pitäisi töiden perässä..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mitkä olis sit hyviä alueita?
Missä sinä olet töissä?
en vielä missään. Lähihoitaja olen ja sinne suunnittelemassa muuttoa. Tarkoitus olisi hakea ehkä johonkin kouluun tai sitten vaan päästä töihin.