Millainen on teidän mielestänne ruma nainen? Mitä piirteitä tai ominaisuuksia täytyy yhdistellä saadakseen rumuutta?

  • Viestiketjun aloittaja coctailsekoituswomän
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja mielipiteistä ei voi kiistellä;26766458:
Minusta on täysin tervettä jos lihavat eli epäterveellisesti elävät, sairaat ihmiset kuvottavat jotakuta.
Moni lihava voi syödä hyvinkin terveellisesti ja monipuolisesti ja moni laiha syödä tosi huonosti ja omata mm. korkean kolesterolin ja verenpainetaudin.

Itse bmi 22
 
"vieras"
Mulla on ap:n kokoinen pää ja painan 47 kiloa ja pituutta on 155. Ap ei ole kasvoistaan ainakaan lihava.

Ja rumia piirteitä yleisesti ottaen minusta ovat: Pienet torahampaat, mitkä ovat ristissä ja keltaiset, väkäleuka, silmät, mitkä katsovat kieroon ja ovat pienet ja värittömät. Suu, missä ohuet huulet ja kun hymyilee, näkyy ikenet. Nenä koukkumainen, tai sataa sisään-tyyppinen. Ripset tosi lyhyet ja ohuet.
 
"vieras"
Minunkaan mielestäni ap:ta ei tuo kampaus ainakaan otsatukan osalta pue parhaiten mahdollisesti. Sopisi varmaan joku kiva, pehmeä leikkaus etuhiuksiin. Hiusten väri näyttää ainakin kuvassa tipumaisen kellertävältä, ei platinablondilta, itse laittaisin noihin hiuksiin sekaan eri sävyisiä vaaleita raitoja (esim. hyvin vaaleaa toffeen sävyä, vaaleaa kuparia), jotka eivät olisi kovin erottuvia, mutta toisivat vähän eloa ja juurikasvu ei erottuisi heti niin helposti. Antaisin kulmakarvojen kasvaa ja antaisin sitten kosmetologin nyppiä ne siihen klassiseen linnunsiipimuotoon, jatkossa on helppo nyppiä itsekin niin että muoto säilyy. Niin ja ap, mun mielestä olet kyllä nätti ihan noinkin!
 
"Kyllikki"
Mä voin sanoo kyllä (nimimerkin takaa :D ) , että mä arvostelen ihmisiä ulkonäön perusteella. En mä sitä tietenkään mene ko. henkilölle sanomaan enkä välttämättä sano kellekään. Mutta kyl mä katon, että onpa ruma nenä, tai oudot silmät, tyhmä kampaus, kauheet vaatteet, ruma meikki, hirveet makkarat tai läskit tms.... Enkä koe siltikään olevani kamala ihminen. Niin kauan kun pidän ajatukset ominani, niin miksi en saisi ajatella noin. Nehän ovat vain minun mielipiteitäni ja minun ajatuksiani siitä mistä pidän ja mistä en. Osaan kuitenkin keskustella ja hoitaa asiani näiden arvostelmienikin ihmisten kanssa, enkä anna mielipiteiteni haitata sitä.
 
"mamma"
[QUOTE="vieras";26766618]Minunkaan mielestäni ap:ta ei tuo kampaus ainakaan otsatukan osalta pue parhaiten mahdollisesti. Sopisi varmaan joku kiva, pehmeä leikkaus etuhiuksiin. Hiusten väri näyttää ainakin kuvassa tipumaisen kellertävältä, ei platinablondilta, itse laittaisin noihin hiuksiin sekaan eri sävyisiä vaaleita raitoja (esim. hyvin vaaleaa toffeen sävyä, vaaleaa kuparia), jotka eivät olisi kovin erottuvia, mutta toisivat vähän eloa ja juurikasvu ei erottuisi heti niin helposti. Antaisin kulmakarvojen kasvaa ja antaisin sitten kosmetologin nyppiä ne siihen klassiseen linnunsiipimuotoon, jatkossa on helppo nyppiä itsekin niin että muoto säilyy. Niin ja ap, mun mielestä olet kyllä nä blonditti ihan noinkin![/QUOTE]

minusta aapee sanoi kuvan olevan kuukauden vanha ja hänen mukaansa hiukset ovat nykyään tasaisen platina
 
"mamma"
[QUOTE="Kyllikki";26766622]Mä voin sanoo kyllä (nimimerkin takaa :D ) , että mä arvostelen ihmisiä ulkonäön perusteella. En mä sitä tietenkään mene ko. henkilölle sanomaan enkä välttämättä sano kellekään. Mutta kyl mä katon, että onpa ruma nenä, tai oudot silmät, tyhmä kampaus, kauheet vaatteet, ruma meikki, hirveet makkarat tai läskit tms.... Enkä koe siltikään olevani kamala ihminen. Niin kauan kun pidän ajatukset ominani, niin miksi en saisi ajatella noin. Nehän ovat vain minun mielipiteitäni ja minun ajatuksiani siitä mistä pidän ja mistä en. Osaan kuitenkin keskustella ja hoitaa asiani näiden arvostelmienikin ihmisten kanssa, enkä anna mielipiteiteni haitata sitä.[/QUOTE]


vihdoinkin joku tunnustaa mitä siellä päässä liikkuu vaikkei mitään ääneen sanokaan.
 
"vieras"
[QUOTE="Susanna";26766500]Minen ihan ymmärrä näitä viimeisimpiä viestejä, joissa ap:stä yritetään kiillottaa kaikki ihmisyys pois. Eihän meistä kukaan ole syntyjään naistenlehtien photoshopattu nainen. Miksi siis pyrkisimme siihen? Minusta ap on tosi kaunis ja viestien perusteella vaikuttaa oikein mukavalta sympaattiselta ihmiseltä. Sellaiselta tyypiltä, jonka kanssa voisin kuvitella kahvittelevani lapset polvella ja jolle ehdottaisin sokkotreffejä vaikka serkkuni kanssa ;) Se keskenkasvuinen 24vee jätkänpätkyle ei sen sijaan vaikuttaa aika törpöltä tyypiltä...[/QUOTE]
Minusta ap oikeasti kysyi mielipidettä eikä aloituksen tarkoitus ollut saada vaan ympäripyöreitä kaikki on kauniita -pajatuksia.
 
"minä"
Aapee: Leikkauta muodikas otsatukka, niin korkea otsasi ei ole huomion keskipiste. Tai voi olla ettei otsasi oikeasti ole korkea, vaan tötterö päälaella tekee siitä korkean näköisen.

Satsaa kunnon kasvoveteen, joka ehkäisee ihon kiiltelyä.

Värjää hiukset luonnollisen sävyiseksi. Kova platina vaan korostaa ihon virheitä ja punakkuutta. Erivärisiä vaalean sävyisiä raitoja.
 
Sini95
[QUOTE="vieras";26766168]Kaunis lihava voi laihduttaa, mutta mitä tekee ruma laiha? Menee kauneusleikkaukseen?

Ja asiaan, ap:han pyysi nimenomaan rumia PIIRTEITÄ/ASIOITA

- pienet siansilmät

- valkoiset ripset

- keltaiset vinot ja pienet rotanhampaat

- pieni leuka

- ohuet huulet

- ohut hiiriletti- hiukset

- paha akne

- iso peruna tai töpselinenä[/QUOTE]

Kaikki nämä bongattu AP:LLÄ
 
femin
Voimakas akne. Pahimmillaan nähnyt sellaisia tulehtuneita finnejä naisella naamassa josta valu sitä valkeaa möhnää itsekseen ulos.. Silloin meni ruokahalut ja aattelin et miksi se ei tee tuolle mitään??? Siis aknelle. Onhan niihin lääkettä ja laseria jne. olemassa.
Kaikilla ei ole varaa mihinkään laserhoitoihin ja voi kestää VUOSIA löytää itselle sopiva hoito akneen... :) Itsellänikin kesti 2 vuotta saada naama kuntoon, mutta joillain kestää vielä kauemmin.
 
"muumimamma"
[QUOTE="aapee";26766134]Tässä on kuukauden vanha kuva minusta. Tukka on nykyään tasaisen värinen blondi, mutta pituus on sama. Hampaat ei ole oikeasti ihan noin keltaiset, mutta ei ne vitivalkoisiakaan ole vaikka valkaista olen koittanut.

Eniten ketuttaa iho. Sille en ole saanut mitään parannusta aikaiseksi.

Osaisiko joku vinkata mitkä ovat pahimpia ongelmakohtiani ja miten saisin häivytettyä niitä?

[/QUOTE]

Suosittelisin sua värjäämään hiukset tummiksi, esim. suklaanruskeaksi, vaaleat hiukset ei sovi kaikille ja tummat hiukset saavat kasvot näyttämään kapeammilta.

Lisäksi voisit kasvattaa ensin kulmakarvat ja käydä vaikka kosmetologilla muotoilemassa ne linnunsiiven muotoon. Ei maksa kuin 15e ja tulee hyvät!

Samalla voisit ostaa sieltä kosmetologilta Ella Bachen creme intex 2 (hinta n. 30 e) ja käyttää sitä iltaisin. Se tasoittaa ihoa, väähentää punoitusta ja saa pienetkin epäpuhtaudet katoamaan.

Ja tietenkin jos haluat voit jatkaa hampaiden valkaisua. Itse olen valkaissut crestin liuskoilla ja hyvin on toiminut. :)
 
"muumimamma"
[QUOTE="muumimamma";26767103]Suosittelisin sua värjäämään hiukset tummiksi, esim. suklaanruskeaksi, vaaleat hiukset ei sovi kaikille ja tummat hiukset saavat kasvot näyttämään kapeammilta.

Lisäksi voisit kasvattaa ensin kulmakarvat ja käydä vaikka kosmetologilla muotoilemassa ne linnunsiiven muotoon. Ei maksa kuin 15e ja tulee hyvät!

Samalla voisit ostaa sieltä kosmetologilta Ella Bachen creme intex 2 (hinta n. 30 e) ja käyttää sitä iltaisin. Se tasoittaa ihoa, väähentää punoitusta ja saa pienetkin epäpuhtaudet katoamaan.

Ja tietenkin jos haluat voit jatkaa hampaiden valkaisua. Itse olen valkaissut crestin liuskoilla ja hyvin on toiminut. :)[/QUOTE]

Niin siis tuota Ella Bache rasvaa kannattaa levittää joka ilta ohut kerros kasvojen pesun jälkeen. Aamulla kun herää, kasvot ovat ihanan matat ja puhtaat, eikä iho enää rasvoitu helposti. :)
 
Lözö
Rasvaletti ja likaiset vaatteet, sekä haju. Tähän liitettynä huonot käytöstavat ja järkkymätön negatiivinen asenne. Mulle on aivan yhdentekevää, onko kyse isosta tai pienestä ihmisestä.
 
"joo"
[QUOTE="vieras";26766576]Moni lihava voi syödä hyvinkin terveellisesti ja monipuolisesti ja moni laiha syödä tosi huonosti ja omata mm. korkean kolesterolin ja verenpainetaudin.

Itse bmi 22[/QUOTE]

Niin ehkä voikin mutta ei ne sitten kauaa ole lihavia. Ei ole biologian/fysiikan lakien mahdollista olla läski jos syö tarpeeksi vähän/liikkuu enemmän. Huono ruokavalio näkyy myös laihoista ulospäin mm. ihon ja hiusten kunnossa.
 
lucifer
olen liikkunut aika laajalla alueella ja en voi sanoa että olisin ikinä nähnyt oikeasti todella rumaa naista, koska mielestäni jokaisesta löytyy aina jokin kaunis piirre. silmät, suu, hiukset, iho, sisin tmv.
 
muutamia
Alkuperäinen kirjoittaja coctailsekoituswomän;26765594:
Sen olen aina tiennyt etten ole se kedon kaunein kukka, mutta olen ajatellut kuitenkin olevani keskiverron näköinen. Kuluvan kesän aikana olen kuitenkin saanut kuulla kommentteja tyylillä "luulin sitä nätimmän näköiseksi" (suoralainaus 24-vuotiaan miehen suusta). Tämä kommentti on saanut miettimään minkälainen on ruma nainen.

Koitin googlettaa rumaa naista, mutta se meni lihavuus/laihuus vänkäämiseksi. Sitä en kuitenkaan haluaisi, vaan piirteitä, kuten tietynlainen nenä, harottavat silmät tai jotain tuon tyyppisiä piirteitä. Toki paino (oli sitä liikaa tai liian vähän taikka sopivasti) vaikuttaa ulkonäköön, mutta ei ottaisi sitä nyt keskipisteeseen.

Mitä mieltä palsta on?
Ei erityisesti naiseen, vaan myös mieheen kohdistuvat piirteet, jotka mielestäni tekevät epämiellyttävän näköiseksi: ohuet huulet, "nököhampaat", terävä nenä, ohut tukka, kaikin puolin luisevan ja luihun oloinen (mm. huono ryhti).
 
"ann"
Oot saanut hyviä neuvoja, ehkä voisit koittaa myös vähän pidempiä hiuksia? En muista olitko hiusten pituudesta kirjoittanut mitään.. Et todellakaan oo pahannäkönen, mutta toi kulmienmuotoilu vois oikeasti muuttaa parempaan suuntaan :) Älä ala kuvittelemaan että oot ruma!
 
Ruma lihava nainen
Alkuperäinen kirjoittaja coctailsekoituswomän;26765594:
Sen olen aina tiennyt etten ole se kedon kaunein kukka, mutta olen ajatellut kuitenkin olevani keskiverron näköinen. Kuluvan kesän aikana olen kuitenkin saanut kuulla kommentteja tyylillä "luulin sitä nätimmän näköiseksi" (suoralainaus 24-vuotiaan miehen suusta). Tämä kommentti on saanut miettimään minkälainen on ruma nainen.

Koitin googlettaa rumaa naista, mutta se meni lihavuus/laihuus vänkäämiseksi. Sitä en kuitenkaan haluaisi, vaan piirteitä, kuten tietynlainen nenä, harottavat silmät tai jotain tuon tyyppisiä piirteitä. Toki paino (oli sitä liikaa tai liian vähän taikka sopivasti) vaikuttaa ulkonäköön, mutta ei ottaisi sitä nyt keskipisteeseen.

Mitä mieltä palsta on?
Pleieri: Ruma lihava nainen Ruma lihava nainen voi olla ihan yksikseen,
 

Yhteistyössä