[QUOTE="pop";26243042]Pienituloinen asuu kaupungin vuokra-asunnossa, keskituloinen omassa rivarissa, kerrostalokodissa tai tavallisessa omakotitalossa. Suurituloinen asuu kaupungin keskustan jugend-talossa tai komeessa omakotitalossa.
Pienituloinen käy syömässä hampparilla tai abc:llä, keskituloinen Rossossa tai muussa ketjupaikassa, suurituloinen sellaisessa paikassa jossa ei ruokailuvälineitä ja serviettejä itse oteta kipoista.
Pienituloinen matkustaa Tallinaan, tai kyttää tarjousmatkoja Bulgariaan, keskituloinen Kreikkaan tai joskus jopa Thaimaahan, suurituloinen ihan minne huvittaa.
Pienituloinen ostaa lastenvaatteet kirppikselta ja marketeista, keskituloinen Lindexilta tai jopa MeandIlta. Suurituloinen suosii Hilfigeria tms.
Pienituloisen lapsen ulkovaatteet ostetaan marketista Lassieta tms, keskituloinen kyttää Ticketin tarjouksia. Suurituloinen menee kauppaan ja ostaa mikä miellyttää silmää, mutta mieluiten merkkivaatteita.
Jatkakaa ja kommentoikaa, mutta ei liian vakavasti
Itse kuulumme tuohon pieni- ja keskituloisen väliin tällä hetkellä kun olen kotihoidontuella[/QUOTE]
No mun vanhemmat ovat suurituloisia. Ovat saaneet aika paljon perintöjä. Äiti on hammaslääkäri ja isä ylilääkäri, joten tulotkin ovat aika hulppeat, kun ikääkin jo paljon. Heillä 100 neliön tasakattoinen 70l omakotitalo ja äiti käy pyörällä töissä. Isä autolla ja isän auto on 2006 vuoden ihan perusmerkkinen. Matkustelevat joka toinen vuosi.. yleensä Turkkiin, Kreikkaan jne. Keittiöremontti tehtiin mun ylppäreihin (10v sitten) ja sohvat uusivat tammikuussa. Äiti ostaa marketeista vaatteita.
Minä ja mieheni olemme suuritulosia. Yhteensä tulot yli 10t kuussa. Olemme saaneet ennakkoperintöä. Asumme tavallisessa kerrostalossa ihan normaalissa lähiössä. Emme ole omakotitaloihmisiä ja näin pienessä kaupungissa ei erikseen ole mitään hulppeita kerrostaloja tai rivareita. Meillä on yksi ihan ns. tavisauto. Ostan lapsille marketeista lähes kaikki vaatteet. Joskus esim. Lindexiltä tai jopa marimekosta. Ulkomailla käydään kerran vuodessa. Yleensä viikko Kanarialla tai muutaman päivän kaupunkiloma.
Meidän perhe tykkää käydä abc:llä syömässä