R
rv 16
Vieras
Pelotta monesta syystäkin, mutta mietin jo käytännön kulkua. Miten iso vauva on rv 16, joutuuko kaavintaan jne. Kiitos jos voitte auttaa ja voimia teille muillekin tämän asian kanssa :hug:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 25.11.2005 klo 09:54 vieras kirjoitti:Voimia ja halaus sinulle kovasta kokemuksesta, Itse synnytin 16 raskausviikolla olevan lapseni tässä kuussa. Itse syntymä/ponnistusvaihe on helppo koska lapsi on niin pieni (n 100g) mutta käynnistetty avautumisvaihe voi olla kivulias ja kestää usein tunteja. Tähän saa kyllä särkylääkityksen ja sitä kannattaa pyytää huoletta lisää.
Keskenmenon syystä vinkki kaikille,
kromosomit pitäisi noilla viikoilla tutkia kaikilta, samoin tehdä patologiset tutkimukset ainakin ultralla jos noin pienelle ei tehdä ruumiinavausta, mutta tämän lisäksi pitäisi ottaa verikokeena äidiltä listeria, toksoplasma sekä parvorokko vasta-aineet. Nämä kaikki aiheuttavat keskenmenoja /sikiön vammautumista noilla viikoilla.
Minulla raskaus 15+Alkuperäinen kirjoittaja 17.11.2005 klo 16:56 rv 16 kirjoitti:Pelotta monesta syystäkin, mutta mietin jo käytännön kulkua. Miten iso vauva on rv 16, joutuuko kaavintaan jne. Kiitos jos voitte auttaa ja voimia teille muillekin tämän asian kanssa :hug: