Millainen on kaunis vartalo? Kuvia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Aaa, no mulle ulkonäkö ei ole niin oleellinen. Yök-reaktiota en ole tainnut koskaan saada sen vuoksi.

Se tulee jostain muusta.

todella mielenkiintonen kommentti siulta.

ja juu, toi yök-reaktio ei tule siitä rumuudesta vaan liiasta laihuudesta. se ei näytä terveelle jos luut törröttää.

Mahdoton kai on sua saada uskomaan mutta toisten ulkonäkö ei tosiaankaan vaikuta muhun hiukkaakaan. Jos mä pidän jostakusta, pidän, vaikka sillä olisi viisi kättä ja puolikas jalka.

Mutta jos joku on vittumainen, ei kauneus auta asiaa.

kiitos haukuista.

Tässä mimmejä mun makuuni:

glamazonsroof.jpg

:p :p :p

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Hoikka, kiinteä, siis, perinterisesti missityyppiä kannatan minä. Tai miksei urheilullisempikin, taitoluistelijatyylinen, esim.

ei laaksoaaa, ei-iii kukkulaaa.... :D

no, jokaiselle jotakin.

Tarkkanäköisempi huomaa kuopan nilkassa, lantion kaaren, solisluun kohoaman, siron kaulan, hoikan vyötärön ja sitä rataa. =)

tai rintojen pehmeyden, pepun pyöreyden, sen nätin pyöreyden vatsassa.

=)

Siis et kai tosissasi väitä, ettei esim. misseillä ole pyöreitä takapuolia ja rintoja? :o

en. kuinka niin?

tai no, siis jos mie aattelen omaa naisihannettani niin ei se kulje koon 32 vaatteissa (jos on 175 pitkä ) ja sillä on kyllä enempiki tissejä ku aa-kupit. mutta niinku sanottu niin jokaiselle jotain.

ja joku mikä misseistä melkeen aina löytyy on törröttävät luut ihan sama mistä. ja se jos mikä on yök, niin naisella ku miehelläki :x

kyllä ne nykyajan missit on aika kuikeloita ..toista oli ne entis ajan missit jotka oli terveissä mitoissa.
Jotenkin yyh puistattavan näköisiä jotka on 175/180 ja painaa nippa nappa 50kiloa.
Naisessa pitää olle terveelliset pehmeät muodot niinkuin triplaisä linkitti etusivulla.
Sairaalloinen laihuuden ihannointi ei ole hyvä asia.

Ikävää sanoa toisesta, että puistattavan näköistä. Kaikki ei voi laihuudelleen mitään! Jotkut on luonnostaan laihoja. Ei läskikään kaikkien mielestä kaunista ole. Eikä tervettäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja wauh:
Vähän paksuja tanttoja :P Itse näytän tollaiselle nyt kun olen juuri synnyttänyt.
Mutta ymmärrän että joidenin makuun nämäkin ovat. Varmasti myös mahtuvat juuri ja juuri terveen indeksin sisään.
Jaa paksuja? Minun mielestäni viehättävän ja TERVEEN näköisiä TAVALLISIA vartaloita.

Onko tämä sitten oma ihanteesi?
nicole-ritchie2.jpg

Aaa, no mulle ulkonäkö ei ole niin oleellinen. Yök-reaktiota en ole tainnut koskaan saada sen vuoksi.

Se tulee jostain muusta.

ja juu, toi yök-reaktio ei tule siitä rumuudesta vaan liiasta laihuudesta. se ei näytä terveelle jos luut törröttää.

Mahdoton kai on sua saada uskomaan mutta toisten ulkonäkö ei tosiaankaan vaikuta muhun hiukkaakaan. Jos mä pidän jostakusta, pidän, vaikka sillä olisi viisi kättä ja puolikas jalka.

kiitos haukuista.

Luehan nyt uudestaan ja mieti kuka haukkui ja ketä.

Se tulee jostain muusta.

Se on totta.
Aina kannattaa miettiä että mitä sieltä suustansa päästää.
Ei ne hyppivät sammakot prinsessaksi enää muuta vaikka kuinka pussaisi tai takaisin suuhun tunkisi.

http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/miss_suomi_2008/496629.jpg
ei hyvä

http://i7.photobucket.com/albums/y279/NrllAless/blog/news/sag%20awards%2008/sag-awards-08-america-ferrera.jpg
nätti

Se tulee jostain muusta.

kiitos haukuista.

Luehan nyt uudestaan ja mieti kuka haukkui ja ketä.

ketäs mie haukuin?

Alkuperäinen kirjoittaja :
Ikävää sanoa toisesta, että puistattavan näköistä. Kaikki ei voi laihuudelleen mitään! Jotkut on luonnostaan laihoja. Ei läskikään kaikkien mielestä kaunista ole. Eikä tervettäkään.

juu ei olekkaan mutta yhtä laiha kun toi nicole richie ja samanmittainen on missikisoissa..se tekee ajatuksesta puistattavan kun lapset ottaa roolimallia tai teinit idoleita..syömishäiriöt ja kaikkea.
se mielikuva,seuraamukset..se tekee siitä sen.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:
Allegra on rikas tyttörukka :/

Jeps. Ja suurin vaikutus varmasti on ollut äitinsä työllä ja maailmalla jossa on kasvanut.

niimpä. mutta hällä oli kuitenki enonaan Gianni joka ei ihannoinu ihan niin laihoja naisia ku esim. karl lagerfeld.

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Tässä muuten yksi ihminen, joka on mun mielestäni totaalisen ruma, vaikka varmasti onkin monen idoli:

2007032814054728_Allegra.jpg

No ei sentään voi sanoa, että totaalisen ruma!! Aivan liian laiha kylläkin.

Mun mielestä se laihuus on niin kokonaisvaltaista, etten pysty näkemään mitään kaunista tuossa ihmisessä. Tai no, hiukset on ihan kivat.

Allegra on rikas tyttörukka :/

Jeps. Ja suurin vaikutus varmasti on ollut äitinsä työllä ja maailmalla jossa on kasvanut.

niimpä. mutta hällä oli kuitenki enonaan Gianni joka ei ihannoinu ihan niin laihoja naisia ku esim. karl lagerfeld.

Paino sanalla IHAN niin laihoja...

Allegralla on anoreksia. Haukutte ihan syystäkin vartaloa. Vastaava olisi sairaanloinen lihavuus.
http://nymag.com/daily/intel/2007/03/allegra_versace_seeks_treatmen.html

Mä menen kyllä nukkumaan. Ei kai se sitten ole haukkumista, vaikka sanookin yök tai puistattelee toisten laihuutta.

Emmä tajua, eikä onneksi tarvitsekaan.

no en mie ketään haukkunu. vaan totesin että jos luut törröttää niin se ei näytä terveeltä. koska eihän se näytä. oli kyseessä mies taikka nainen.