H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Hoikka, kiinteä, siis, perinterisesti missityyppiä kannatan minä. Tai miksei urheilullisempikin, taitoluistelijatyylinen, esim.
ei laaksoaaa, ei-iii kukkulaaa....![]()
no, jokaiselle jotakin.
Tarkkanäköisempi huomaa kuopan nilkassa, lantion kaaren, solisluun kohoaman, siron kaulan, hoikan vyötärön ja sitä rataa. =)
tai rintojen pehmeyden, pepun pyöreyden, sen nätin pyöreyden vatsassa.
=)
Siis et kai tosissasi väitä, ettei esim. misseillä ole pyöreitä takapuolia ja rintoja?![]()
en. kuinka niin?
tai no, siis jos mie aattelen omaa naisihannettani niin ei se kulje koon 32 vaatteissa (jos on 175 pitkä ) ja sillä on kyllä enempiki tissejä ku aa-kupit. mutta niinku sanottu niin jokaiselle jotain.
ja joku mikä misseistä melkeen aina löytyy on törröttävät luut ihan sama mistä. ja se jos mikä on yök, niin naisella ku miehelläki :x
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mun mielestä Kate Moss on mielettömän kaunisMutta sehän nyt onkin kokaiinia kiskova supermalli
Kuvaa kun en osaa ketjuun laittaa :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Aaa, no mulle ulkonäkö ei ole niin oleellinen. Yök-reaktiota en ole tainnut koskaan saada sen vuoksi.
Se tulee jostain muusta.
Alkuperäinen kirjoittaja Sokeripala:http://dirtyharrysplace.com/wp-content/uploads/2007/11/salma_hayek_1.jpg
Tää oli yhdessä aiemmassa ketjussa ja mielestäni kaunis vartalo, ehkä hieman laihanpuoleinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:Ihan villi veikkaus että ap on sama tyyppi joka on jo pariin otteeseen laittanut kuvansa tänne ja kysellyt että onko läski maha ja toinen taisi olla "mikä on reidenympäryksesi"-ketju ...
Sano toki jos olen väärässä ?!!
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Tässä ihan oikeasti kauniita vartaloita eikä mitään Hollywood-kukkakeppejä.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja wauh:Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Tässä ihan oikeasti kauniita vartaloita eikä mitään Hollywood-kukkakeppejä.
![]()
Vähän paksuja tanttojaItse näytän tollaiselle nyt kun olen juuri synnyttänyt.
Mutta ymmärrän että joidenin makuun nämäkin ovat. Varmasti myös mahtuvat juuri ja juuri terveen indeksin sisään.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Aaa, no mulle ulkonäkö ei ole niin oleellinen. Yök-reaktiota en ole tainnut koskaan saada sen vuoksi.
Se tulee jostain muusta.
todella mielenkiintonen kommentti siulta.
ja juu, toi yök-reaktio ei tule siitä rumuudesta vaan liiasta laihuudesta. se ei näytä terveelle jos luut törröttää.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Hoikka, kiinteä, siis, perinterisesti missityyppiä kannatan minä. Tai miksei urheilullisempikin, taitoluistelijatyylinen, esim.
ei laaksoaaa, ei-iii kukkulaaa....![]()
no, jokaiselle jotakin.
Tarkkanäköisempi huomaa kuopan nilkassa, lantion kaaren, solisluun kohoaman, siron kaulan, hoikan vyötärön ja sitä rataa. =)
tai rintojen pehmeyden, pepun pyöreyden, sen nätin pyöreyden vatsassa.
=)
Siis et kai tosissasi väitä, ettei esim. misseillä ole pyöreitä takapuolia ja rintoja?![]()
en. kuinka niin?
tai no, siis jos mie aattelen omaa naisihannettani niin ei se kulje koon 32 vaatteissa (jos on 175 pitkä ) ja sillä on kyllä enempiki tissejä ku aa-kupit. mutta niinku sanottu niin jokaiselle jotain.
ja joku mikä misseistä melkeen aina löytyy on törröttävät luut ihan sama mistä. ja se jos mikä on yök, niin naisella ku miehelläki :x
Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:Näistä toi joka on oikealla. Yritin etsiä sellaista mehukasta, plus kokoista burleski tanssijaa, mutten löytänyt tähään hätään yhtäkään hyvää kuvaa.
http://www.theage.com.au/ffximage/2008/04/05/majthreegirls_wideweb__470x393,0.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Hanna Pakarinen, Vappu Pimiä, Catherine Zeta-Jones ja Norjan prinsessa Märtha Louise on ainakin sellaisia, jotka vastaa aika hyvin mun naisvartaloihannettani: ei mitään tikkulaihoja luikkuja, vaan kaikki on terveen ja itseensä tyytyväisen näköisiä.