V
vieras
Vieras
olen yliopistossa opiskeleva nuori nainen ja teen tutkimusta huonoista ja väkivaltaisista parisuhteista, joten tarvitsisin teidän apua. kertokaa minulle kaikki mitä tiedätte huonosta/kamalasta parisuhteesta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Juu, ihan varmasti olet yliopistossa opiskeleva ja tutkimusta tekevä henkilö![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Jos vastaan, niin onhan tämä varmasti luottamuksellista...ettei vaan kukaan muu lue sitten tätä juttua:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Jos vastaan, niin onhan tämä varmasti luottamuksellista...ettei vaan kukaan muu lue sitten tätä juttua:ashamed:
Mä en vastaisi, jos en tietäisi kuka haastattelee (siis nimi ja oppilaitos). Olen ollut aika monessa tutkimuksessa ja haastattelussa mukana, eikä niitä ole hoidettu näin...
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Jos vastaan, niin onhan tämä varmasti luottamuksellista...ettei vaan kukaan muu lue sitten tätä juttua:ashamed:
Mä en vastaisi, jos en tietäisi kuka haastattelee (siis nimi ja oppilaitos). Olen ollut aika monessa tutkimuksessa ja haastattelussa mukana, eikä niitä ole hoidettu näin...