millainen on huono suhde?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
olen yliopistossa opiskeleva nuori nainen ja teen tutkimusta huonoista ja väkivaltaisista parisuhteista, joten tarvitsisin teidän apua. kertokaa minulle kaikki mitä tiedätte huonosta/kamalasta parisuhteesta?

Yleensä tällaisissa kyselyissä opiskelija esiintyy omalla nimellään & kertoo yliopiston nimen sekä mitä opiskelee, ja esittää kysymyksiä (sähköpostitse) johon haastateltavat vastaavat. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Jos vastaan, niin onhan tämä varmasti luottamuksellista...ettei vaan kukaan muu lue sitten tätä juttua :whistle: :ashamed:

Mä en vastaisi, jos en tietäisi kuka haastattelee (siis nimi ja oppilaitos). Olen ollut aika monessa tutkimuksessa ja haastattelussa mukana, eikä niitä ole hoidettu näin...

Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Jos vastaan, niin onhan tämä varmasti luottamuksellista...ettei vaan kukaan muu lue sitten tätä juttua :whistle: :ashamed:

Mä en vastaisi, jos en tietäisi kuka haastattelee (siis nimi ja oppilaitos). Olen ollut aika monessa tutkimuksessa ja haastattelussa mukana, eikä niitä ole hoidettu näin...

Samaa mieltä. Tulee väkisinkin mieleen mielikuva jostain palstalaisesta joka teeskentelee tutkijaa ja itseasiassa oottaa Tiimarivihko valmiina sopivaa 'uhria' kenen arkoja asioita voi sitten kirjottaa ylös :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:

Niin, siis vitsillä heitin :whistle: Oliskohan itsekin pitänyt tehdä gradu käyttämällä hyväksi niin luotettavaa kohderyhmää kuin plussalaiset :D