Millainen oli sinun limatulppasi (jos sen ennätit nähdä)?

Heili Karjalasta

Aktiivinen jäsen
06.01.2006
10 581
0
36
Kertokaahan millaisia möllysköitä muilla..?

Minulla esikoisen aikaan tuli vain vaaleanpunaisia riekaleita ja ruskeaa tuhruvuotoa, tosin lääkärin sorkinnan johdosta kun yritettiin käynnistellä..

Toiselta tuli sit semmonen hyytelölöntti, vaaleahkon punainen ehkä väriltänsä, jos en väärin muista ja sit semmosia "hyytelö" jäämiä tuli pitkään sen jälkeen vielä.. Paperissa näkyi selkeästi vaaleanpunaisina limariekaleina..

Ja kolmas limatulppa oli kiinteä, kiisselimäinen, ehkä vähän kellertävän värinen könttä ja se tuli paperiin pyyhittäessä. Ja sitä oli ehkä noin puolesta desistä vajaaseen desiin. Semmonen hyytelöjuttu.

Kertokaas, että millaisia muilla?

Alkuperäinen kirjoittaja yök!:
Et sitten enää ällömpää keskustelun aihetta keksiny!!!

Nää mua huvittaa eniten :laugh: onko pakko lukea? :whistle:

Ja ap:lle ..... tais pönttöön livahtaa limatulppa joten ei hajuakaan minkä näkönen se on .... ja kuopuksella en tiedä ees sen kadonneen :D

No voi hyvää päivää mikä juttu :laugh:

Voin vaan vastata että omat tulppani ovat jääneet tarkempaa tutkimusta vaille
enkä säilytä niitä lasipurkissa olohuoneessa, niinku todennäköisesti kohta joku kertoo tekevänsä :whistle: :D

Ihan selkeä limainen ja kellertävä tulppa oli, pönttöön tipahti.
Ei tullut mitään muita osia tai vuotoja vaan tulpan irtoamisen jälkeen alkoi supparit ja sitten syntyikin poika. :D

Sellanen limainen löntti, mulla oli kyl ihan puhtaan värinen, poika oli jo kaks viikkoa myöhässä kun limatulppa irtos, kyl sä tiedät jos vaan sen kohtaat et se on just se..

mulla tupsahti just ennen synnytystä se..
todella äklön näköinen,veriviivoja ja läpikuultava.
ja melkosen iso klöntti!!!
en kyllä paljoo muista siitä tilanteesta ku pertanan kipee.
salissa kuitenkin olin jo ku tää tulppa tuli!
tsemppiä sulle synnytykseen :)

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Ei tullut mitään muita osia tai vuotoja vaan tulpan irtoamisen jälkeen alkoi supparit ja sitten syntyikin poika. :D

Siis alkoko sulla heti limatulpan irtoamisen jälkeen supistukset? Mulla tosiaan irtos pari viikkoa lasketun ajan jälkeen, eikä mulla ollu mitään oireita et synnytys olisi alkamassa, kunnes se käynnistettiin sit rv 42+2 vai oliko se 42+3..

Esikoisesta kirkasta paksua limaa, jossa verta seassa. Kolmannesta vaaleanruskeaa paksua limaa. Tokasta lapsesta en nähnyt. Joitakuita ehkä inhottaa, mutta nämä on niitä elämän tosiasioita;) Kolme lasta synnyttäneenä minua ei ainakaan limatulpat ällötä yhtään, me mammojen kanssa puhutaan niistä kahvipöydässäkin;)

esikoisesta tuli syntymää edellisenä päivänä paksua kirkasta limaa paperiin. kuopuksesta sitä tuli pitkän aikaa poies, mut syntymää edeltävänä päivänä vähän enemmän, verijuovien kera.

yksi iso köntti kellertävää veriviiruista limaa (hulahti sänkyyn yöllä kylkeä kääntäessä rv 40+3) ja supparit alkoivat heti- luulin ensin että vedet meni kun sänky kastui niin paljon. Supparit laantuivat välillä ja poika syntyi 40+4 illalla.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti83:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:

Siis alkoko sulla heti limatulpan irtoamisen jälkeen supistukset? Mulla tosiaan irtos pari viikkoa lasketun ajan jälkeen, eikä mulla ollu mitään oireita et synnytys olisi alkamassa, kunnes se käynnistettiin sit rv 42+2 vai oliko se 42+3..

Joo, ja siitä voimistuivat ja poika syntyi reilun 7h päästä. :)
Viikkoja mulla oli 40+6.

tokasta näin,synnytys käynnistettiin ja kalvojen puhkasujen jälkeen veskissä näin. se oli iso klöntti vaaleeta limaa. vettä mulla ei ollu kun ehkä pari rkl ni se ei menny vesien mukana. esikoisesta en ees tienny et semmoinen on..

Siis joka kerran( 5 lasta) on irronnut ja sellanen vaalean keltainen kasa...
Ja synnytykset ovat käynnistyneet vaihtelevasti, mutta kahden viimeisen aikana noin 2h tuon irtoamisesta.

Yhteistyössä