Millainen oli lapsesi joulujuhla tänä vuonna? Esittikö lapsi mitään juhlassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vilperin äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vilperin äiti"

Vieras
Tuliko sinulla tippa linssiin?

Huomenna meillä on lapsen joulujuhla ja vähän jo jännittää, kun lapsi lukee luokkakavereidensa kanssa yhden runon. Voi tulla ehkä tippa linssiin juhlissa.

Miehelle jo puhuin asiasta, että hän voisi kameralla videokuvata tuon runon lukemisen, niin jää siitä sitten hieno muisto.

Esikoisen juhlaan ei huolittu, keskimmäisen en päässyt, mutta nuorimmainen sitten yllätti nykäisemällä ihan ohjelman mukaan laulut ja esitykset. Olen kuvannut edelliset neljä vuotta sarjassa kuvia joulujuhlista, joissa nuorin istua töröttää liikkumatta kaikkien muiden ollessa vain vauhtiviivoja. Silmämunat on ainoat missä näkyy eloa. Ei ihan tippa päässyt linssiin asti, mutta eskarin LTO ilostui kyllä kiljahdukseen asti. :D

Täytyy myöntää että tänävuonna oli todella kuiva joulujuhla. Kyseessä oli koko koulun juhla, alussa ekaluokkalaiset lauloivat heinillä härkien ja 2 oli pukeutuneet paimeniksi (meidän poika toisena) sitten tokaluokkalaisten kynttiläkulkue ja laulu ekaluokkalaisten kanssa, sitten 20min yhteislaulua ja sitten erityisryhmän laulu. Kokonaiskesto 35min ja koko tämän ajan nuo paimenet istuivat edessä tylsistyneen näköisinä....
Aikaisemmin on ollut tosi kivoja juhlia ja esityksiä, mutta en tiedä mikä niille oli nyt tullut..

Melko perinteinen koulun joulujuhla.
Lapsi esitti runon, Mariaa näytelmässä ja lauloi kuorossa.

Ei tullut tippa linssiin, mutta ei mulla tule koskaan. Mä olen ehkä vähän kieromielinen, mutta mulla tekee aina tiukkaa noissa koulun juhlissa, etten ala nauraa räkättää täysin sopimattomissa kohdissa.

Tänä vuonna skarppasin tosi hyvin, ja onnistuin hihittämään vaan vähän hiljaa sisäänpäin pari kertaa, enkä usko, että kukaan huomasi.

Yhteistyössä