Millainen mies haluaa tuottaa toiselle mielihyvää ilman että itse kaipaa sitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sexbysex
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sexbysex

Vieras
Siis sängyssä? Mies siis tuottaa naiselle mielihyvää mutta itse ei kaipaa mitään suurempaa vaan ihan sanoo että haluan että sulla on hyvä olla ja haluan katsella kun saat nautinnon. Onko tämä nyt outoa? kun yleensä tuntuu että miehille se saaminen on tärkeempää.

[QUOTE="vieras";28244382]En tiedä kun olen törmännyt vain päinvastaisiin miehiin.[/QUOTE]

Niin minäkin siksi tämä onkin outoa ja tulin kyselemään mielipiteitä.

Minä olen tuollaiseen tyyppiin tutustunut muutamia vuosia sitten.

Sängyssä halusi hyväillä ja teki kaikkea muutakin, mutta häntä ei mitenkään "tarvinnut" huomioida,
ei välittänyt siitä.
Pian selvisi, että oli hiukan vikaa molemmissa päissä.
Selvisi keskustelemalla, että seksi on hänestä sellainen avioliitto juttu ja tehdään lapsia, likaista puuhaa ja syntistä, selvisi siinä sitten että on uskovainen.
Sekä sanoi, että pettyisin vain kun ei ole moneen vuoteen seksiä harrastanut, niin ei siitä kai mitään tulisi

Tämä henkilö oli yhden lapsen isä ja eronnut.
No en enää keskustelun jälkeen ihmetellyt, miksi vaimo oli eroa hakenut vuosia sitten lapsen ollessa pieni

Joten AP, keskustele sen miehen kanssa.
Et saa selville mitään kevyellä puheella, vaan johdattele puhetta eteenpäin ja syvemmälle vain, tulee paljatumaan aika suurella todennäköisyydellä kaikkea kivaa

a) impotentti
b) perverssi joka ei saa sitä ylös kuin esim lasten kanssa tai jos sulla on kumipuku päällä
c) sadistileikeistä tykkäävä, ts. haluaa hallita sua ja sun ruumistasi
d) muuten vaan hullu
e) vaimoaan pettävä joka on funtsinut ettei se ole pettämistä kun hän ei itse saa

Itsellä kokemusta yhdestä tuollaisesta. Päädyin pari kertaa hänen luokseen baarista. Miehellä ei tahtonut seistä kunnolla ja myönsi ongelmia olevan sillä alueella. Halusi silti saada mut nauttimaan. Kerran yhdyntä onnistui jotenkuten, mutta ei mies silloinkaa lauennut.

Täällä taas keittiöpsykologit vauhdissa ei härreguud! Minäki nautin siitä, että tuotan miehelle nautintoa, enkä ole niinkään sen oman nautinnon perään. Yhdynnästä en esimerkiksi saa itse mitään irti, mutta tykkään sitä harrastaa, kun näen miten mies siitä nauttii. Mullakin on varmaan mielenterveysongelma, eiks je?

Ei kuulosta normaalilta. Ensimmäisenä tulee mieleen, ettei miehellä toimi alapää, ja se taas johtuu yleensä yläpään ongelmasta. On harvinaista, että nuorella miehellä alapään ongelma on pelkästään fyysinen.

[QUOTE="vieras";28244527]Täällä taas keittiöpsykologit vauhdissa ei härreguud! Minäki nautin siitä, että tuotan miehelle nautintoa, enkä ole niinkään sen oman nautinnon perään. Yhdynnästä en esimerkiksi saa itse mitään irti, mutta tykkään sitä harrastaa, kun näen miten mies siitä nauttii. Mullakin on varmaan mielenterveysongelma, eiks je?[/QUOTE]

:headwall: mt-ongelmat pätee vain haluttomiin miehiin

[QUOTE="vieras";28244527]Täällä taas keittiöpsykologit vauhdissa ei härreguud! Minäki nautin siitä, että tuotan miehelle nautintoa, enkä ole niinkään sen oman nautinnon perään. Yhdynnästä en esimerkiksi saa itse mitään irti, mutta tykkään sitä harrastaa, kun näen miten mies siitä nauttii. Mullakin on varmaan mielenterveysongelma, eiks je?[/QUOTE]

Taidat olla vielä aika nuori ja tuoreessa suhteessa. Ei tuollaista pidemmän päälle kukaan jaksa.

Itse törmäsin kerran mieheen, joka tykkäsi suihinotosta, mutta meni löysäksi, kun piti tulla sisälle. Minä en siitä saanut yhtään mitään, joten lopetin homman.

Kysymyson mielestäni hieman outo. Mies saa mielihyvää tuottaessaan mielihyvää, mutta ei kaipaa sitä vai miehet yleensä ei saa mielihyvää (naisen kanssa) kuin omasta orgasmista?

Oikeasti, oletteko tosiaan tuota mieltä. Jos mies nauttii siitä että nainen nauttii monella tavalla. Yleensä haukutaan kun mies ei halua kuin yhtä asiaa. Sitten kun mies asettaa naisen nautinnon etusijalle, hän on mielenterveysongelmainen. :D Ei teilläkään mene jako ihan tasan. Toki jos se on aina sitä että mies antaa eikä halua itse mitään, viittaa se alapään ongelmiin. Mutta niitäkin voi hoitaa.

Aika yksisilmäinen näkemys eräillä. :D

Yhteistyössä