Millainen mies haluaa panna kuivaa naista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettivä

Vieras
Tuli vain mieleen näistä keskusteluista, joissa joku vaatiin, että naisen tehtävä on antaa miehelle seksiä, vaikkei haluttaisikaan. Ihmettelen, millainen mies nai naista, jonka tietää haluttomaksi.

Eikö kuivaan työntäminen ole epämiellyttävää jopa kivuliasta? Ovatko nämä miehet raiskaajia perimmäiseltä luonteeltaan? Vai pelkästään itsekkäitä?

Alkuperäinen kirjoittaja miettivä;28372130:
Tuli vain mieleen näistä keskusteluista, joissa joku vaatiin, että naisen tehtävä on antaa miehelle seksiä, vaikkei haluttaisikaan. Ihmettelen, millainen mies nai naista, jonka tietää haluttomaksi.

Eikö kuivaan työntäminen ole epämiellyttävää jopa kivuliasta? Ovatko nämä miehet raiskaajia perimmäiseltä luonteeltaan? Vai pelkästään itsekkäitä?

Tjaa, sanotaanko vaikka näin; himot kun hyrrää niin sitä tuuppaa vaikka oksanreikään ja onneksi on ne liukuvoiteet keksitty jo aikoja sitten.
Raiskaajat on tietysti oma lukunsa ja niiltähän voisi samantien vehkeet salvoa, mutta itsekkyydellä sen sijaan toisinaan lienee asiassa oma hyvinkin suuri osuutensa ja sillehän me emme sitten taas voi yhtään mitään.

Vituttaa seki ku kuukautisten aikaan naisen "velvollisuus" olisi tyydyttää mies "jotenkin" ku kerran on niin hävytön, että kehtaa vuotaa.

Muutenki mun mies on kaikessa idioottimaisissa jutuissaa vienyt multa halut. Hipelöi itteään normaalin keskustelun aikana, yrittää saada seksiä vaikka olen sanonut "EI" (kuitenki saa sitä (säälistä) 1-3krt/vko), ei koske muuten kuin seksuaalisesti, näpelöi tissejä vaikka se ÄRSYTTÄÄÄÄ, tulee löysän munan kanssa et "maista vähän", yrittää saada seksiä vaikka lapsi on hereillä ja kaipaa seuraa tyyliin "mennää viereisee huoneesee" joo kiva panna ku kakara roikkuu oven kahvassa!

Mun mies on vienyt minun oikeuden haluta seksiä hänen tai ylipäätää kenenkää kanssa. Pelkkä ajatus seksistä saa mut vain raivopäiseksi hulluksilehmäksi.

No eihän se nyt yksi yhteen mene, että jos ei tee mieli seksiä, että on sitten myös rutikuiva.

Ei miehenkään seisokki joka kerta tarkoita sitä, että miestä haluttaa hurjasti.

Vituttaa seki ku kuukautisten aikaan naisen "velvollisuus" olisi tyydyttää mies "jotenkin" ku kerran on niin hävytön, että kehtaa vuotaa.

Muutenki mun mies on kaikessa idioottimaisissa jutuissaa vienyt multa halut. Hipelöi itteään normaalin keskustelun aikana, yrittää saada seksiä vaikka olen sanonut "EI" (kuitenki saa sitä (säälistä) 1-3krt/vko), ei koske muuten kuin seksuaalisesti, näpelöi tissejä vaikka se ÄRSYTTÄÄÄÄ, tulee löysän munan kanssa et "maista vähän", yrittää saada seksiä vaikka lapsi on hereillä ja kaipaa seuraa tyyliin "mennää viereisee huoneesee" joo kiva panna ku kakara roikkuu oven kahvassa!

Mun mies on vienyt minun oikeuden haluta seksiä hänen tai ylipäätää kenenkää kanssa. Pelkkä ajatus seksistä saa mut vain raivopäiseksi hulluksilehmäksi.

Teidän kannattaisi mennä yhdessä terapiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja miettivä;28372130:

Tuota ensinnäkin minä kärsin e-pillereiden aiheuttamasta kuivuudesta, jolloin alku oli kuivaa ja kivuliasta riippumatta mun haluista.

Voisin siis sanoa että kitka tuntuu miehestä hyuvältä ja naisesta kivuliaalta, mutta uskon että se kosteus lisääntyy ihan vaan siitä sisään ulos liikkeestä. joten mistä mies tietää onko nainen halukas vai antaako muuten vaan?

Sitten toisekseen se joka on haluton,etsii syyn haluttomuuteen ja hoitaa sen! jos vika on parisuhteessa, sillekkin tehään jotain, eikä vaan ITSEKKÄÄSTI jätetä tosita puutteeseen/satuteta tätä omalla haluttomuudellaan!

ps.mulle aiheutti lähes kaikki pillerit haluttomuutta, mutta vaikka en tuntenut sillä tavalla halua ku ilman pillereitä, halusin kuitenkin rakastella mieheni kanssa koska hän oli seksikäs ja seksi tuntuu hyvältä..

joten miksi siihen ei voisi lähteä joskus vaikka itellä ei oliskaan himoa? hyvältähän se sit kuitenki tuntuu.. seksikin on vähän sellanen että mitä vähempi sitä harrastaa,sitä vähempi haluaakin

ai sun mies on vienyt sulta oikeuden haluta? herranjestas! kyllä sä oot ite vastuussa siitä miten reagoit asioihin eikä sun mies!

kakaran voi laittaa kattoo piirrettyi ja hipsii makkariin *nam* mutta toki se ei oo samanlaista kuin niin että lapsi on kylässä jossain. sellasta se on ku lapsia hankkii.

miehelläs osa noista tavoista on vähä ällöttäviä->toi löysän munan heilutus,maista vähän juttu- vois sen jättää pois... mutta muuten oleppas tyytyväinen että sua halutaan!

Niin, mutta miksi mies panisi sitä kuivaa naista tahallaan? Eikö sitten voi ottaa jotain jelpiksi, ihan marketista saa liukkaria?

no miksi ei? ei se miehen nautintoa vähennä! ja liukkarit a.niistä ei ole mitään hyötyä b.mulla sellaset kirveli,niin että seksi loppui siihen!

el ialku oli aina.tök.au.tök.au... mutta se menee ohi.

sit sain gynelle ajan muista syistä ja pyysin saada jotain oikeaa apua ongelmaan, sain reseptin emätinpuikkoja(estrogeeniä) auttoi!

Yhteistyössä