Millainen mielikuva tulee ihmisestä, joka ei KOSKAAN ole masturboinut?

no ihan ekana tulee mieleen että ei oo sinut ittensä kanssa. ei välttämättä seksuaalisesti kylmä, mutta jotenkin seksuaalisesti ongelmainen.

no mä en ole aikuisiällä ikinä masturboinut. ja seksielämä on mulla ollut rikasta ja saan orgasmin mieheni kanssa. empä koe vaan mistään erikoisemmin jääneeni paitsi. ei vaan kiinnosta itteni räpläily.

Epänormaalia... Mun mielestä seksuaalisen nautinnon perusta on itsetyydytys. Miten voi parisuhteessa ja/ tai yhdynnässä kertoa toiselle mistä tykkää ja miten pitää toimia, jos ei tiedä sitä itsekään?
Tai sitten valehtelle...

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Epänormaalia... Mun mielestä seksuaalisen nautinnon perusta on itsetyydytys. Miten voi parisuhteessa ja/ tai yhdynnässä kertoa toiselle mistä tykkää ja miten pitää toimia, jos ei tiedä sitä itsekään?
Tai sitten valehtelle...

Hui, kun olette kovin tappolinjalla. Entä jos ei saa itse tehtyä orgasmia ja masturbointi tuntuu siksi "puulle"?

Kaikki ei vaan ole niin seksuaalisia...

Mulla sama tilanne kuin Cheryllillä, ei ole tarvetta enkä ole harrastanut ikinä ja seksiä saa riittävästi. Ja kun en ole ollut parisuhteessa, satunnaishyppelyitä en juuri ole harrastanut. Eikä ole silti paineita ollut. ;-)

Ja kyllä, meillä on loistava parisuhde mieheni kanssa ja hienoa seksiä. Ei tarvetta omaan räpläilyyn.

Alkuperäinen kirjoittaja Ehjä:

Mulla sama tilanne kuin Cheryllillä, ei ole tarvetta enkä ole harrastanut ikinä ja seksiä saa riittävästi. Ja kun en ole ollut parisuhteessa, satunnaishyppelyitä en juuri ole harrastanut. Eikä ole silti paineita ollut. ;-)

Ja kyllä, meillä on loistava parisuhde mieheni kanssa ja hienoa seksiä. Ei tarvetta omaan räpläilyyn.

eipäs, kun olet epänormaali ja sä et tiedä seksistä mitään. nyt vaan itteäs räpläilee héti nii tiijät mistä tykkäät.
terveisin palstan tohtorit philit

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Tai sitten valehtelle...

Öööh, voisko sen vaikka oppia miehensä kanssa? Ajan kanssa? Mä ainakin tykkään nykyään eri asioista kuin nuorena. Ei ne asiat pysy samoina. Ja se kumppani vaikuttaa myös siihen mistä tykkää ja miten pitää toimia. Yksin on eri asia kuin kaksin.

Alkuperäinen kirjoittaja navettapiirin kikkakokkare:
siis tiedätkö sä kaikien tuttujes masturboimisjutut. mulle ei tule mitää mielikuvaa, koska enhän mä tiedä kuka sitä on tehnyt ja kuka ei, kun ei siitä mitään leimaa otsaan ilmeisesti jää

Kysyin vain noin yleisesti tuollaisesta PIIRTEESTÄ ihmisessä, siis jos kuulisit että joku ei ole ikinä edes kokeillut. Kai se jotain mielikuvia herättää, vai? Kyse ei siis ollut siitä miltä ihminen näyttää tms... *hakee rautalankaa*

Alkuperäinen kirjoittaja v:

eipäs, kun olet epänormaali ja sä et tiedä seksistä mitään. nyt vaan itteäs räpläilee héti nii tiijät mistä tykkäät.
terveisin palstan tohtorit philit

Hehheh. Mitä sä mua mollaat? Ja mä tiedän räpläämättäkin mistä pidän, mulla on taitava mies. ;-)

Te sormileikkijät ette oo vissiin kunnollista miestä saaneetkaan? ;D

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ziggy:
Päällimmäinen ajatus on se, että henkilö on uskonnollinen (esim, jehovien kesken itsesaastutus on kielletty) tai henkilöllä on jotain traumoja ja estoja.

:laugh: :laugh: :laugh:

Joo noistahan se johtuukin just.

Mikä niin naurattaa? Kysyttiin mielikuvia. Kiva, jos sain iloa sun aamuun. :)

Kyllä mäkin saan seksiä silloin kun haluan,mut silti mä pidän myös siitä että pääseen myös omin käsin onneen :whistle:
Sun mielestä ei voi olla loistava parisuhde jos räplää itteänsä? :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Mä tunnen yhen sellasen :D
Se nousee ihan takajaloilleen jos siitä ees puhuu ja alkaa huutamaan että v*ttu se ei oo normaalia :whistle:

Tämä reaktio kertoo jo paljon ihmisestä. :)

No se nyt on muutenki aika jyrkkä sen mielipiteiden kanssa, esim lasten kanssa se ei voi olla samassa huoneessa ku sitä alkaa ahdistaa, kaikki lapset joutas lahtiin jne...

Eipä oo tullu kauheesti muiden masturbointeja mietittyä.
Ite joskus harrastan, vaan ihan se ja sama tekeekö muut. En edes halua tietää, siinä menee kait mulla yksityisyyden raja, liikaa tietoa toisesta...

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Päällimmäinen ajatus on se, että henkilö on uskonnollinen (esim, jehovien kesken itsesaastutus on kielletty) tai henkilöllä on jotain traumoja ja estoja.

:laugh: :laugh: :laugh:

Joo noistahan se johtuukin just.

Hetken kesti ennenkuin tajusin....sinähän tunnustat uskontoa.

Yhteistyössä