Millainen lapsiluku neljä lasta oisi sulle?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pöh:
Alkuperäinen kirjoittaja neiti Apila:
Alkuperäinen kirjoittaja no jaa:
Hyvä määrä mikäli ei ole tarkoitus niitä putkeen tehdä. Kaksi lasta ja yli 10 vuoden tauon jälkeen kaksi lisää.
KÄÄK! Tuo kuulosta mun painajaiselta, just ku saanut edelliset jaloista niin alottaa taas sama rumba alusta. No thanks! Kyllä 10v sisään pitää kaikki tehä mitä tehdä aikoo. Mun mielestä siis :) Ehtii sitten ootella mummoutta ja touhuta vähän aikaa omiakin.
No mulle lapset on elämää ja on aina ollut :) En ole ikinä ajatellut niin, että lasten kasvaessa aikuisiksi elämä vasta alkaa taas, mä kun elän tässä ja nyt lasten kanssa. Enkä nauti kököttää yksin, minä haluan ne iltatähdet :)
Mut toi on hienoa, kun tiedät mitä haluat :) Ja on silloin oikea ratkaisu juuri sinulle. Itse rakastan omaa lastani (ja varmasti tulevaa myös), ja varmasti teen kaikkeni heidän elämänlaatunsa eteen. Silti suht nuorena äitiyden aloittaneena, on vielä asioita joita haluan tehdä itseni kanssa, ja silloin on hyvä ettei jaloissa ole pikkuruisia roikkumassa. :)
 
Neljä olisi mulle just hyvä! Mutta miehen mielestä nämä kolme just hyvä! Mutta ehkä senkin mieli vielä muuttuu, onhan täs vielä aikaa iltatähti tehdä! Meillä on niin rauhallisia nuo pojat, että ehkä sen takia tuntuu että neljänteenkin riittäisi energiaa.
 
Keittiönoita
Huono. Mun tuloilla ei maksettaisi niin suurta asuntoa eikä koulutettaisi neöjää lasta. Kahden lapsen opintojen maksamisessakin on ollut ihan riittävästi maksamista.
 
Hmm.. Meillä on nyt kaksi, kolmas saa tulla kun on tullakseen. Ehkä se neljä olis hyvä määrä, vaikkakin aina vakuuttanut, et kaksi on sopiva määrä. :)

Eli kyllä se ihan passeli olis. En sitten tiiä mitä mieltä tuo mies on. Toki ne kaksosetkin olis tervetulleet. :whistle:
 

Yhteistyössä