Millainen lapsiluku neljä lasta oisi sulle?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
niin..
musta se on just sopiva.. ei mee autot vaihtoo..eikä asunto.. en tee pienellä ikäerolla lapsia.. eli esikko ku on 18, kuopus 16v niin sitten on hyvä tehdä kaksi viel... :)näin ollen esikko on jo tod.näk lentän pesästä.. ja 16v ei tarttis niin "hoitaa" enää :):)
 
Joo, 5 tääläkin, eikä mittää ongelmia lapsluvun kans. Asenteesta kii...voihan ottaa sen asenteen,et tää o kauhian rankkaa ja painajaista, mutta sillon kannattais katsoa peiliin. En sitä väitä,etteikö se joskus sitäkin olisi, mutta mä ainakin iloitsen kaikista lapsista.
 
juups
Yksi enemmän kuin nyt on. Mutta, vakavasti puhuen, nämä kolme riittävät meille mainiosti. Ei se neljäs mikään katastrofi olisi, mutta meille kolme on parempi. Siksipä asia on meidän perheessä ratkaistu lopullisesti (vasektomia).
 
Alkuperäinen kirjoittaja no jaa:
Hyvä määrä mikäli ei ole tarkoitus niitä putkeen tehdä. Kaksi lasta ja yli 10 vuoden tauon jälkeen kaksi lisää.
KÄÄK! Tuo kuulosta mun painajaiselta, just ku saanut edelliset jaloista niin alottaa taas sama rumba alusta. No thanks! Kyllä 10v sisään pitää kaikki tehä mitä tehdä aikoo. Mun mielestä siis :) Ehtii sitten ootella mummoutta ja touhuta vähän aikaa omiakin.
 
Viblsp
Neljä on ja no, helpompaakin voisi olla. Tosin, johtuu siitä, että syntyivät 3,5 vuoden sisällä. Ihana poppoo koossa nyt kuitenkin ja helpottuu koko ajan. Viidettä en halua, nyt on oikein hyvä olla, riittää huomiota kaikille.
 
pöh
Alkuperäinen kirjoittaja neiti Apila:
Alkuperäinen kirjoittaja no jaa:
Hyvä määrä mikäli ei ole tarkoitus niitä putkeen tehdä. Kaksi lasta ja yli 10 vuoden tauon jälkeen kaksi lisää.
KÄÄK! Tuo kuulosta mun painajaiselta, just ku saanut edelliset jaloista niin alottaa taas sama rumba alusta. No thanks! Kyllä 10v sisään pitää kaikki tehä mitä tehdä aikoo. Mun mielestä siis :) Ehtii sitten ootella mummoutta ja touhuta vähän aikaa omiakin.
No mulle lapset on elämää ja on aina ollut :) En ole ikinä ajatellut niin, että lasten kasvaessa aikuisiksi elämä vasta alkaa taas, mä kun elän tässä ja nyt lasten kanssa. Enkä nauti kököttää yksin, minä haluan ne iltatähdet :)
 

Yhteistyössä