Millainen kantoliinatakki?

Jos nyt ostaisin.. ostaisin sellainen tuulenpitävä missä saa alhaalta "kiristettyä" helma kiinni...

mulla oli sellainen viitta... äiskä-poncho, oli muuten hyvä mutta kun tuuli puhalsi kovemmin oli mun mielestä liian avoin....

-MaM winter
-Olen tyytyväinen, mukava takki
-Koot on ihan tosi tosi isot, mulla xs ja mahtuu isompikin lapsi huoletta kyytiin, ilman kiristysnauhaa ylettyy polvien alapuolelle(olen 155cm). Ei hurjan paksu, sopii myös syksyyn ja kevääseen ja varsinkin tänne etelä-Suomen leutoon talveen. Mahtuu paljon vaatetta allekin.

Tuun tähän samaan kyseleen kun mun olis tarkotus tehdä kantotakki uutta tulokasta aatellen, kesävauvaa tulis kannettua varmasti vähäsen enempi liinassa kun talvivauvaa. Et kuinka tuollanen kantotakki menis raskauajan-takkina :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:
-MaM winter
-Olen tyytyväinen, mukava takki
-Koot on ihan tosi tosi isot, mulla xs ja mahtuu isompikin lapsi huoletta kyytiin, ilman kiristysnauhaa ylettyy polvien alapuolelle(olen 155cm). Ei hurjan paksu, sopii myös syksyyn ja kevääseen ja varsinkin tänne etelä-Suomen leutoon talveen. Mahtuu paljon vaatetta allekin.

Onko sama takki kuin Mamcoat vai eri takki mutta saman valmistajan? Sitä olen vähän "sillä silmällä" katsellut....

Yhteistyössä