Millainen ihminen kiusaa lapsena ja VIELÄ aikuisena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhhuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei tarvitse olla kuin vain palstamamma, kyllä täältä kiusaajia löytyy. Mullakin on.

Aina kun jossain on paljon naisia, on myös kiusausta, sillä nainen on naiselle susi.

Mulla on ollut muutenkin vaikeaa ( vanhemman alkoholismi, kuolema, väkivaltaa) ja aikuisena masennusta. Sitten joku ex kiusaaja tulee työpaikalleni kiusaamaan. Ahdistaa että tekevät vielä jotain.

niin, ihmettelen kun eräs ex luokkakaveri kiusasi minua ala-asteen lopussa "henkisesti", eli lähetteli ilkeitä tekstiviestejä, pyysi minua kaupungille ja kun menin paikalle siellä ei ollut ketään ja nauroivat selän takana minulle jne.. käänsi tyttöporukan minua vastaan jne..

no näistä aikaa yli 10 vuotta. kun sitten olen töissä eräässä ravintolassa niin tuo nainen ilmeisesti usutti miehensä aukomaan päätä mulle. eli eräs mies tuli syötyään aukomaan päätä, että olen laittanut väärät mausteet ruokaan. sanoin, että pahoittelen, kokilla on varmaan tullut virhe ja mies jatkoi että "SINÄ teit väärin", "oot muuten ihan albiinon näköinen", "mikä sun nenässä on vialla kun se on noin vino". Itkua nieleskelin ja takanani oli jonoa, mutta sanoin että teemme uuden tuotteen ja tuon pian pöytään (kyse siis oli sellaisesta kerrosvoileivästä, jossa pariloitu pihvi välissä). Siinä kun vielä palvelin muita asiakkaita niin satuin näkemään kassalta tuon miehen pöytään ja siellä istui, omahyväisen ilkkuvan näköisenä se koulukiusaajani.

Jotenkin ihan uskomatonta! en ole edes koskaan tuntenut häntä kunnolla, hän sanoi silloin ala-asteella että inhoaa olemustani.

MILLAINEN tuo ihminen on? Ei voi olla ihan kaikilta osin normaali. FB:ssa hänellä on jotain 500 kaveria ja lapsiakin on kolme, en voi käsittää miksi hän tekee tuollaista. En ole KOSKAAn tehnyt hänelle MITÄÄN, en silloin lapsena enkä myöhemminkään, en häntä kymmeneen vuoteen ole nähnyt.

Ihminen joka ei ole saanut koskaan hyväksyntää omilta vanhemmiltaan ja toinen on, että kiusaamisen malli tulee kotoa.
Tyhmyys asuu kotona omissa vanhemmissa.

Kiusaajalapsen vanhempi oli kaupassa ja ala-asteajoista oli jo mennyt vuosia, hänen poikansa ei päässyt ammattikouluun koska on niin tyhmä.
Miestä nauratti kovasti ja katseli minua halveksien.

Kerroin hänelle että lapseni on yliopistossa ja valmistuu kohta diplomi-insinööriksi, herra näytti siltä kuin olisi juuri juonut ämpärillisen sitruunamehua.

Oli todella nautinnollista satuttaa takaisin :D
-
Lapseni sanoi joskus ala-asteen jälkeen kiukkuisena että kiusaajalle pitäisi kostaa, sanoin että paras kosto on opiskella ahkerasti ja sitten myöhemmin aikuisena ajaa sadantonnin autolla ja moikata kiusaajalle kun tämä ajaa työttömänä polkupyörällä vesisateella päihdekierteessään.

Ihminen joka ei ole saanut koskaan hyväksyntää omilta vanhemmiltaan ja toinen on, että kiusaamisen malli tulee kotoa.
Tietysti lapselle opetetaan kotona vanhempien toimesta kuka on huonompi ihminen, juuri siksi heillä on sateella vettä kellarissa ja usein autosta renkaat puhki.
Tuollaisista vatipäistä voi tehdä myös ilmoituksia verottajalle sekä lastensuojeluviranomaiselle.
Metsä vastaa kuten sinne huutelee.

Millainen on aikuisikäinen katkera narsisti?

Haluaisi olla virassa mutta pää ei riittänyt edes peruskoulun suorittamiseen kunnialla, vaan pönttö jäi luokalleen.

Alkoholisoitunut kalju runkkari, palkka pieni ja muna ei toimi.
Hänellä ei ole valtaa työyhteisössään, vaan on hierarkiassa pohjimmaisena, joutuu pokkuroimaan viraston naisia eikä saa heiltä pillua.

Kannattaisi ehkä jo avata ranteet :D