Millainen ihminen kiusaa lapsena ja VIELÄ aikuisena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhhuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huhhuh

Vieras
niin, ihmettelen kun eräs ex luokkakaveri kiusasi minua ala-asteen lopussa "henkisesti", eli lähetteli ilkeitä tekstiviestejä, pyysi minua kaupungille ja kun menin paikalle siellä ei ollut ketään ja nauroivat selän takana minulle jne.. käänsi tyttöporukan minua vastaan jne..

no näistä aikaa yli 10 vuotta. kun sitten olen töissä eräässä ravintolassa niin tuo nainen ilmeisesti usutti miehensä aukomaan päätä mulle. eli eräs mies tuli syötyään aukomaan päätä, että olen laittanut väärät mausteet ruokaan. sanoin, että pahoittelen, kokilla on varmaan tullut virhe ja mies jatkoi että "SINÄ teit väärin", "oot muuten ihan albiinon näköinen", "mikä sun nenässä on vialla kun se on noin vino". Itkua nieleskelin ja takanani oli jonoa, mutta sanoin että teemme uuden tuotteen ja tuon pian pöytään (kyse siis oli sellaisesta kerrosvoileivästä, jossa pariloitu pihvi välissä). Siinä kun vielä palvelin muita asiakkaita niin satuin näkemään kassalta tuon miehen pöytään ja siellä istui, omahyväisen ilkkuvan näköisenä se koulukiusaajani.

Jotenkin ihan uskomatonta! en ole edes koskaan tuntenut häntä kunnolla, hän sanoi silloin ala-asteella että inhoaa olemustani.

MILLAINEN tuo ihminen on? Ei voi olla ihan kaikilta osin normaali. FB:ssa hänellä on jotain 500 kaveria ja lapsiakin on kolme, en voi käsittää miksi hän tekee tuollaista. En ole KOSKAAn tehnyt hänelle MITÄÄN, en silloin lapsena enkä myöhemminkään, en häntä kymmeneen vuoteen ole nähnyt.

Melko snobilta vaikuttaa. Älä välitä, sillä todennäköisesti menee kaikki energia siihen, että se pyrkii olemaan täydellinen ja hyväksyttävä. Kotonaan salaa itkee ja voi henkisesti pahoin(jos sillä on edes siihen aikaa pysähtyä).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jotenkin tuntuu,ettei ole ihan terve tuo ihminen. kiva kuitenkin ,että on löytänyt yhtä ihanan miehen itselleen,kuin itsekin on...

Joo, no mä ihmettelen sitä miten joku haluaa vielä aikuisenakin kiusata. Itselle ei tulisi ikinä mieleenkään alkaa tuollaista tekemään, enkä tunne ihmisiä jotka tuollaista tekisi toisille. Ihmettelen vain :/

Ihan ilmiselvästi joku sellainen henkilö joka palstailee päivät täällä. Tuo oli kun malliesimerkki tämän palstan menosta. Valitettavasti. :(

Eli suoraan sanottuna entinen koulu"kaverisi" on sairas, täysin mieleltään vialla oleva tyyppi jolla on oma elämä täysin hukassa.

Ihan ilmiselvästi joku sellainen henkilö joka palstailee päivät täällä. Tuo oli kun malliesimerkki tämän palstan menosta. Valitettavasti. :(

Eli suoraan sanottuna entinen koulu"kaverisi" on sairas, täysin mieleltään vialla oleva tyyppi jolla on oma elämä täysin hukassa.

Eli snobi. Kaikki snobit ovat ap:n kuvaileman kaltaisia tyyppejä. Ärsyttäviä ja kaiken lisäksi junttikammoisia.

Kysy millainen ihminen ei kiusaa. Järjetöntä kysyä milllainen kiusaa. Ketään ei kiusattaisi, jos joka ainoa ihminen ei olisi kiusaaja.
Luokassa koko luokka tottelee yhtä vallanhaluista ja suosittua joka haluaa suositummuutta ja alkaa kiusata jotain, joka itse on kiltti eikä kiusaa. 99% ihmisistä on kiusaajia. Miten muuten onnistuisi yhtä syrjiä ja kiusata koko ryhmän voimin.

Kysy millainen ihminen ei kiusaa. Järjetöntä kysyä milllainen kiusaa. Ketään ei kiusattaisi, jos joka ainoa ihminen ei olisi kiusaaja.
Luokassa koko luokka tottelee yhtä vallanhaluista ja suosittua joka haluaa suositummuutta ja alkaa kiusata jotain, joka itse on kiltti eikä kiusaa. 99% ihmisistä on kiusaajia. Miten muuten onnistuisi yhtä syrjiä ja kiusata koko ryhmän voimin.

no aika harva aikuisena käyttäytyy noin lähes tuntematonta ihmistä kohtaan?!

oho... ap sanoi että hänen kiusaajansa suosittu, 500 kaveria... noin se toimii. Joillekin ihmisille sosiaalinen suosio on tärkeää, ja he alkavat kiusata ihmistä, joka tykkää itsestään eikä tulisi mieleenkään tehdä tällaista ilkeyttä.

paskapää ihmiseksi ja on löytänyt rinnalleen samanlaisen paskapään, opettavat lapsilleen varmasti yhtä ihastuttavat käytöstavat! Oksettavaa sakkia ja onneksi minun ei ole tarvinnut nähdä kiusaajiani enää vuoteen. Tosin olen kovettanut itseni näinä vuosina (mieheni ansiosta ) niin lujaksi, että osaisin haistattaa paskat ja sääliä heitä! Todella surullista että olet joutunut tuollaista kokemaan vielä monien vuosien jälkeenkin. Maailmaan mahtuu aina tuollaisia narsisteja :hug: :hug: :hug: :hug:

No se et fb:ssa on 500 kaveria ei tarkota että ne on kavereita oikeesti vaan esim joidenkin ryhmien kautta voi vaan randomisti lähetellä kutsuja. Kyllähän noita tulee kaverikutsuja sellasilta joita ei tunne.
Mutta tollanen ihminen joka ei aikuisenakaan ymmärrä hävetä koulukiusaajana olemistaan on aika käsittämättömän itsekeskeinen, ei omaa empatiakykyjä ja muuten vaan kait yleisesti idiootti...

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Ihmettelen tuota miestä vielä enemmän.

Mistä sen tietää mitä sille miehelleen sanonut. Saattaahan olla et mies on samasta puusta tai sit on vaikka sanonut miehelleen asiat just toisin päin et ap on vaikka kiusannu häntä ja tästä innostuneena mies on sitten tullut "antamaan takasin".

Mistä noista tietää. Mutta ääliömäistä että toisen työpaikalla jaksetaan alkaa...

Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Ihmettelen tuota miestä vielä enemmän.

Mistä sen tietää mitä sille miehelleen sanonut. Saattaahan olla et mies on samasta puusta tai sit on vaikka sanonut miehelleen asiat just toisin päin et ap on vaikka kiusannu häntä ja tästä innostuneena mies on sitten tullut "antamaan takasin".

Mistä noista tietää. Mutta ääliömäistä että toisen työpaikalla jaksetaan alkaa...

No totta mooses on samasta puusta jos naisen puheiden perusteella tuollaisia tulee vieraalle sanomaan.
Eipä meillä kyllä mies noin idiootiksi ryhtyisi että pelkästään kuulopuheiden takia alkaisi moiseen.