millä viikoilla teille ei oo ulrassa näkyny vielä..

Itse kävin ultrassa alkuraskaudessa verenvuodon takia joskus viidennellä viikolla ja kyllä siellä jo jotain näkyi. Siellä oli sellainen pieni sykkivä piste... Viikon päästä kävin uudestaan ja silloin näkyi jo ihan selvästi. Nyt rv 31+3 =)
 
mäkin kävin viikolla 5 ja sillon näkyi jo pussi jne mut ei elävää ainesta sisällä. parisen viikkoa tästä niin näkyi jo sykkivä sydän.

ai niin paitsi et korjaan, kävinhän mä viikolla 4 jo, mut sillon en ite vienny viä mitään ja sillon ei näkynyt mitään. sanoi gyne vaan et kohta alkaa kuukautiset kun on sen näköinen limakalvo. ja viikko täsät ja tein positiivisen testin.
 
rv 6+5 näyi pussit ja valkea pallo, jossa iha hitusen läpätystä, äippäpolilla todettii mahdollisesksi tuulimunaksi, joka outoa siis, ku pieni läpätys kuiteski näkyi. Yksityisellä rv8+0 näkyi sitten sikiö ja sykkivä sydän.
 
SEE
Mulla näkyi rv6+1 syke ja 5,5mm vauveli. nyt kuusi päivää myöhemmin oli kasvanut (omasta mielestä vain) 1,3mm eli kokoa 6,8mm ja vastasi rv6+5. Menkkojen mukaan pitäisi olla 7+6 mutta oviksen mukaan 7+1....
 
viikolla 4 ei näkynyt mitään, viikola 5 ruskuaispussi.. nuo ultrat tehtiin vatsakivun takia, ku varmistettiin et oikeassa paikassa.. varsinaisessa ultrassa en ole vielä etes käynyt... ens viikolla aattelin kysellä neuvolaan aikaa, ku tulee 7vk täyteen..
 
6+2 viikolla näkyi kaksi pussia, ei sykettä. Todettiin tuulimunaksi. Keskeytykseen mennessäni uä:ssä löydettiinkin syke! Viikot jälkimmäisessä ultrassa täsmäsivät noihin 6+2 tuolloin.

rv 8+4 kokoa oli 20mm.
 
muistaakseni oli viikko 8 tai ysi kun ultrattiin uudestaan. siihen asti oltiin jännityksessä, kun tossa 6 viikon ultrassa yksityisellä sanottin että kohdun ulkoinen raskaus jos mikään -ja passitettiin ulos.
 
eilen viikolla 5+2 näkyi sikiöpussi ja ruskuaispussi, tarkemmalla laitteella olisi kuulemma voinut alkiokaikukin näkyä joten joskus laitteistakin kiinni! Raskaushormoni eli hcg kertoo myös paljon! Itselläni nyt näillä 5+2 vkolla oli jotain 3500 ja lääkäri sanoi että se on hyvä ennuste.Viikon päästä uusi ultra ja silloin pitäisi jo kuulemma syke näkyä!
 
Itselläni nyt viikkoja11+4, ja ensinmäinen ultra minulle tehtiin vkl 7+1, ja näkyi vain herneenpalkoa muistuttava otus.Nyt tänään näkyi vikkelä liikkeinen kaveri kooltaan 5,5cm.Myös sydän äänet kuulin tänään eka kertaa. syke 152 Itku pääsi:) :) Alkuraskauteni on ollut erittäin vaikea, istukkani repesi alta(Hematooma), sen lisäksi odotin erimunasia kaksosia josta toinen menehtyi viikolla 9+2. :'( Nyt kun olen malttanut levätä, vointini on mainio sekä pikkuisen.Onnea siis teille kaikille odotukseen:) =)
 
Onko kokemusta että ultrassa löytyisi "rengasmainen" pallukka mutta silti raskaustesti näyttää negaa? Kävin kystan kontrolliultrassa ja lääkäri epäili että olisin raskaana. Voisko pallukka olla joku muu? Keskellä kohtua näkyi.
 
Mä kävin ultrassa vkolla 3 ekan kerran, ei ees tiennyt raskaudesta. katottiin vaan että kierto lopuillaan limakalvot tosi paksut ja keltarauhanen muodostunut. Eli tutkittiin onko ovulaatiota tapahtunut ja lääkäri epäili että taitaa olla ovis ollut. ja niinhän olikin. :D

Tokan kerran olin rv 7 ja silloin syke ja 8,5 mm alkio.
 
Heippa! Kävin neuvolassa rv 9+2, eikä näkynyt!
Tai ehkäpä sittenkin... Siellä näkyi musta alue ja valkoista sisällä, mutta se sykki niin hitaasti tuo alue että he epäilivät löytöä!
Tosin, epäiltiin myöskin että "vauva" on ns. reisivaltimon päällä, eikä pikkuisen sykettä siksi nähdä.
Ehkä juuri siksi emme kuulleet myöskään pienen sykettäkkään dopplerilla.


Viikolla 5+2 ultrassa ei näkynyt mitään.














































































 
Heippa! Kävin neuvolassa rv 9+2, eikä näkynyt!
Tai ehkäpä sittenkin... Siellä näkyi musta alue ja valkoista sisällä, mutta se sykki niin hitaasti tuo alue että he epäilivät löytöä!
Tosin, epäiltiin myöskin että "vauva" on ns. reisivaltimon päällä, eikä pikkuisen sykettä siksi nähdä.
Ehkä juuri siksi emme kuulleet myöskään pienen sykettäkkään dopplerilla.


Viikolla 5+2 ultrassa ei näkynyt mitään.














































































 
Heippa! Kävin neuvolassa rv 9+2, eikä näkynyt!
Tai ehkäpä sittenkin... Siellä näkyi musta alue ja valkoista sisällä, mutta se sykki niin hitaasti tuo alue että he epäilivät löytöä!
Tosin, epäiltiin myöskin että "vauva" on ns. reisivaltimon päällä, eikä pikkuisen sykettä siksi nähdä.
Ehkä juuri siksi emme kuulleet myöskään pienen sykettäkkään dopplerilla.


Viikolla 5+2 ultrassa ei näkynyt mitään.














































































 

Yhteistyössä