millä viikoilla teille ei oo ulrassa näkyny vielä..

Heippa! Kävin neuvolassa rv 9+2, eikä näkynyt!
Tai ehkäpä sittenkin... Siellä näkyi musta alue ja valkoista sisällä, mutta se sykki niin hitaasti tuo alue että he epäilivät löytöä!
Tosin, epäiltiin myöskin että "vauva" on ns. reisivaltimon päällä, eikä pikkuisen sykettä siksi nähdä.
Ehkä juuri siksi emme kuulleet myöskään pienen sykettäkkään dopplerilla.


Viikolla 5+2 ultrassa ei näkynyt mitään.














































































 
Miä oon juossu nyt verenvuotojen takia ultrassa useemman kerran... Ekaa kertaa olin viime vkon perjantaina jolloin ei näkynyt ultrassa vielä muuta kuin paksuuntuneet limakalvot... Maanantaina oli sitten 9 mm musta "aukko" ja nyt viimeksi keskiviikkona 12,5 mm musta "aukko" vkon päästä uusi ultra... Hormonit kuitenkin pyörii jo tuolla lähempänä 10 000 verestä... Epäili että olisi vasta se neljä vkoa täynnä...
 
Ihanaa huomata, että jollain muullakin on ollu epäselvyyttä alussa. Itellä nyt rv 5+5, eilen ja toissapäivänä oltu ultrassa, ensin gynellä joka epäili heikon plussatestin vuoksi kohdun ulkoista. Eilen naistentautien polilla labrassa ja uudessa ultrassa, jossa ei edelleenkään näkyny mitää, mutta raskaushormonin määrä varmistui. Nyt sitten gynen epäilystä seuraillaan, kun ei vielä kuulemma voi näkyä mitään selvää, ensi viikolla uudestaan verikokeeseen, ja ehkä ultraan..

Mutta mun järkeni mukaan mulla on siis mahikset sekä normiin että kohdun ulkoiseen raskauteen.. Vai?!?!
 
Viime raskaudessa kävin ultrassa rv6+jotain ja näkyi pelkästään ruskuaispussi, ei sykettä. Lääkäri antoi kuvan "muistoksi" pikkuisesta eikä sanallakaan maininnut tuulimunan mahdollisuudesta! Totesi vain, että ensi viikolla ultrassa olisi näkynyt jo sydänäänet.

Rv 11+6 ultrattiin verenvuodon takia ja todettiin tuulimuna. Se oli ensimmäinen kerta, kun ylipäätään kuulimme sanan tuulimuna tai mitä se tarkoittaa! Sanomattakin selvää, että suru oli aikamoinen, kun olet pari kuukautta rakastanut jotain mitä ei ole edes olemassa :ashamed:

Nyt jälleen raskaana ja alkuraskauden ultra varattuna rv 6+4. Eikö 7.viikolla pitäisi sydänäänteen näkyä, jos ei ole tuulimuna? Alkio ainakin on yli 25 päivää vanha tuolloin.
 

Yhteistyössä