Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Viikolla 5 ja risat sain keskenmenon.
Mutta mikä ihmeen sekopää tämä viola on!? Alkaa mun mielestä olla hilkulla ettei tarvitte bannia napsua.
Nämä oikiasti tuntuu niin pahalta. Mä en edes osaa kuvitella sitä tuskaa mitä tämä tuottaa, mutta voimia silti. :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja unicco:2 kertaa rv 19
Tuus kertoo toi sitten kun olet itse kuolemaisillasi ja yksikään lapsistasi ei ole kuollut!!!!! Sitäpaitsi suurin osa keskenmenoista tapahtuu niin aikaisin, ettei nainen ole tiennyt olleensa raskaana, niimpä sinulla on voinut olla vaikka kuinka monta keskenmenoa!Alkuperäinen kirjoittaja viola:No on se siinä määrin että on ainakin saanut pidettyä lapsensa hengissä.Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Se, saako keskenmenon vai ei, ei ole mikään hyvän äitiyden mittariAlkuperäinen kirjoittaja viola:ihan kuule äidistäni joka myöskään ei ole saanut keskenmenoja.Alkuperäinen kirjoittaja mmm:huh huh, mistä näitä sikiää!!Alkuperäinen kirjoittaja viola:Mä synnytän vain täysiaikaisia,,mutta olenkin hyvä äiti.
Juu. Eka yritys meni kesken.Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:siis milloin, ennen evelyniäsi?Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Arviolta 6+5-7+0.
Mun mielestä tuo violan toiminta on selkeästi jo bannin arvoista.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Viikolla 5 ja risat sain keskenmenon.
Mutta mikä ihmeen sekopää tämä viola on!? Alkaa mun mielestä olla hilkulla ettei tarvitte bannia napsua.