Millä viikoilla olet kokenut KM:n?

  • Viestiketjun aloittaja huolen aihe tämäkin
  • Ensimmäinen viesti
huolen aihe tämäkin
Mulla kohta 12 viikkoa täynnä, joten voinko jo huokaista helpotuksesta? NT-ultra edessä viikon päästä. Jos olet saanut km:n niin paljon oli viikkoja?
 
Olin rakenneultrassa torstaina rv 20+4 ja siellä todettiin sikiön menehtyneen viikolla 15.Muistaakseni olin neuvolassa viikolla 15 ja siellä vielä sydänäänet kuuluivat eli pian sen jälkeen jotain tapahtui, mikä sai sikiön menehtymään
 
mm
Km voi tapahtua viikoille 24 (?) asti, jonka jälkeen kyseessä kohtukuolema. Eli se voi tapahtua myöhemminkin, siis menetys. Mutta rv12 riski pienenee oleellisesti.

Älä murehdi, vaan koita nauttia. Itselläni alkuraskaus meni täysin ohi, kun pelkäsin niin kovasti. Yhtäkkiä tajusin olevani kuudennella kuulla..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
12+5 ja 6+1 viikoilla
Lisään vielä, että tuossa 12+5 viikoilla tapahtuneessa keskenmenossa, sikiö oli kuollut jo aiemmin kohtuun, osittain hajonnutkin sinne (selvisi ultrassa ja kaavinnassa, kun menin sairaalaan)
 
8+0, 11+jotain (oli keskeytynyt km, alkio oli ollut kuolleena jo viikkoja) ja jotain alle 7. Tämä viimeisin oli sellanen raskaus, jossa odotin kaksosia. Toinen meni kesken ja toinen eli kuopukseni syntyi aikanaan normaalisti.
 
viola
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Alkuperäinen kirjoittaja viola:
Alkuperäinen kirjoittaja mmm:
Alkuperäinen kirjoittaja viola:
Mä synnytän vain täysiaikaisia,,mutta olenkin hyvä äiti.
huh huh, mistä näitä sikiää!!
ihan kuule äidistäni joka myöskään ei ole saanut keskenmenoja.
Se, saako keskenmenon vai ei, ei ole mikään hyvän äitiyden mittari
No on se siinä määrin että on ainakin saanut pidettyä lapsensa hengissä.
 
mi
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Km voi tapahtua viikoille 24 (?) asti, jonka jälkeen kyseessä kohtukuolema. Eli se voi tapahtua myöhemminkin, siis menetys. Mutta rv12 riski pienenee oleellisesti.






Viikolta 22 eteenpäin puhutaan kohtukuolemasta sitä ennen keskenmenosta
 

Yhteistyössä