Millä sytytätte miehenne?

• Viestiketjun aloittaja Harmaahiiri
  • Ensimmäinen viesti
Outoja miehiä jos pitää erikseen sytytellä, riittää kyllä että tulee suutelemaan niin seuraavat tunti pari menee sekstatessa.
Mut ei kai aina tolleen samalla lailla?
Välillä on kiva tehdä asioita toisin, esim. antaa ymmärtää pitkin päivää.=)
Sellainen tuntuu yllättävän hyvälle jos fiilis on oikea, joskus saattaa jopa turhauttaa.
Mikä tunne, kun on kitunut kiimassa koko päivän ja sitten saa kunnolla, mmhhhh.

Mies on kuin harvian aina valmis kiuas, odottaa vain lupaa kuumentua. Meillä on pukukoodi. Illalla laitan päälle joko miehen kalsarit ja iiiiison t-paidan, tämä on "ei tänään" vaate. Se millä irtoaa on satiini yöpaita tai ihan vaan mekko, hame ja tissiliivit tms.asu joka ei ole kalsarit. Myös pelkkä pyyhe on selvä "tänään!" Signaali. Selvin on ehkä jos ei pese meikkejä suihkussa, se on varma nakki, tänään irtoaa :D

Myös koodikieli toimii. "Kumma kun ei yhtään väsytä" on suomeksi "ota minut nyt, ota vaikka väkisin"..

meil
Mun mies on kanssa sellanen aina valmis tyyppi, tuntuu välil et jostain pitäis jarru löytyä... Mä en varmaan osais tehdä enää mitään aloitetta jos pitäis. Mut tykkään kiusia sitä välillä samoin ku Lispetti, Saatan jo aamupäivällä pistää sille jotain rivoa viestiä, tyyliin "mulla on pimppi jo ihan kuuma ja kostea..." Sit hähä hykertelen ittekseni kun tiedän että se koko duunipäivän kiemurtaa ja varttuu et päästään kotiin. Tollaset viestit ttoimii myös korvaan kuiskattuna, vaikkapa jossain sikapitkässä kauppajonossa.... ;) :D

Yhteistyössä