Millä sytytätte miehenne?

• Viestiketjun aloittaja Harmaahiiri
  • Ensimmäinen viesti
Harmaahiiri
Minä en saa miestäsyttymään sänkyhommiin, silloin kun haluaisin. Puhuminen ei auta, silloin se on kuulemma liian suunnitelmallista. Vilauttelulla saan hänet innostumaan joskus. Harvoin hän tekee oman aloitteen. Kaikkiaan hommia on harvemmin kuinkerran kuukaudessa.
Mikä neuvoksi.

linko
Sanoja, vihjauksia. Hieman paljasta pintaa "puoli vahingossa". Tänään iltapalan jälkeen aloin puuroa pyyhkimään lattialta kun oli jo itselläkin yövaatteet päällä. Pikkarit jätti sopivasti pois, niin nopeasti oli kyllä joku paikalla :)

Joskus ihan suihinotolla on saanut syttymään, mutta vasten yleistä ennakkoluuloa, ei se siitä aina syty, vaan saattaa jopa mennä hankalammaksi.

Miehen makoillessa sohvalla, on hyvä keino pyytää ottamaan paita pois, alkaa hieromaan ja rinnoilla kun hipaisee välillä selkää, niin ainakin oma syttyy siitä yhteisvaikutuksesta aikas nopeaan, vaikka ei muuten enää tunnu niin välittävänkään.

"Pilvi"
[QUOTE="Riitta";30425414]Mies joskus sytyttelee minua esiintymällä ns munasillaan. Tietää kehveli etten voi vastustaa kiusausta.[/QUOTE]

Niin, on niin kiva sitten vähän mennä puristelemaan ja sitten se onkin jo minullakin kiire

"123"
Illalla voi vähän käpälöidä ja sivellä tiettyjä alueita, tai aamulla painautua toiseen tiukasti kiinni lusikka-asennossa. Riittää yleensä jos ei olla liian väsyneitä tai ole kiire.
Tai sitten jos en itse saa aamuyöstä unta, niin ihan vain herättelen hitaasti ja varovasti pikkukaverin ja lopulta herätän miehen olemalla hänen päällään täydessä toimessa :rolleyes:

Keskellä päivää ei oikein mikään toimi, ellei sitten ihan siirtymiskäsky makkariin :D

"tissit"
Me nukutaan molemmat alasti. Tänä aamuna syttyi ihan siitä, kun hyppäsin selällään nukkuneen miehen päällä ja tisseillä hivelin naamaa :) Lopun saattaa arvata. Joskus olen vain asettunut päälle ja ohjannut munasen sisään ja siitä kun mies on herännyt niin on jatkettu hieman lujempaan tahtiin ;)

kans alasti
Meillä itse asiassa mies nukkuu alasti, minulla on yöpuku. Mutta miehen saa mihin vuorokauden aikaan tahansa syttymään, kunhan lapset ei kotona, kun hyökkää alastomana kimppuun ja repii vaatteet sen päältä :) Kerran revin kauluspaidan auki (joka ei ollut lemppareita vaan jotenkin epämukava) niin että napit ropisi seinille ja hyppäsin kaulaan kiinni ja jalat miehen ympärille, niin tästäkös se vasta syttyikin :) Ruokatauko vähän miehellä venähti ja kakkonen sai ehkä alkunsa, mutta silloin tunsi miten mies vie naista määrätietoisesti rajusti, mutta lempeästi.

viera.s
Aika kyseenalainen neuvo hypätä vaan nukkuvan miehen päälle ja aloittaa touhut ominpäin. Sellainen on aiemmin palstalla tuomittu joukolla raiskaukseksi. No jos mies ei sitä raiskauksena pidä, niin ei se minusta sellainen ole. Mutta jos mies ei hereillä ollessaan syty, on suuri mahdollisuus ettei ilahdu tuollaisesta herätyksestä ja silloin se sitten tosiaan onkin jo raiskaus.

En minäkään tykkäisi, jos heräisin siihen että mies on täydessä touhussa jyystämässä. Muuten koskettelemalla saisi herättää ja ehkä saisi syttymäänkin, mutta tuollainen olisi jo liikaa.

• Tykkää
Reactions: Puuhippa
[QUOTE="tissit";30426421]Me nukutaan molemmat alasti. Tänä aamuna syttyi ihan siitä, kun hyppäsin selällään nukkuneen miehen päällä ja tisseillä hivelin naamaa :) Lopun saattaa arvata. Joskus olen vain asettunut päälle ja ohjannut munasen sisään ja siitä kun mies on herännyt niin on jatkettu hieman lujempaan tahtiin ;)[/QUOTE]

Repeän :D

"anonyymi"
Toisessa ketjussa väitetään, etteivät naiset voi raiskata miestä muuten kuin pesäpallomailalla persiiseen ja toisessa ketjussa nousee kuitenkin esille, että se on mahdollista :D

Mutta ei siinä. Toivoisin kyllä itsekin, että joskus saisin aamuvimmassa hypätä nukkuvan miehen päälle ratsaille ja molemmat nauttisivat siitä, mutta eihän tuota ole kiinnostanut muutamaan vuoteen vaikka miten itsensä laittaisi tarjolle.

Joskus kokeilin sitä tv-sarjan sin and the city temppuakin, missä nainen asetteli sen mitä herkkuja päälleen ja odotti miestä kotiin syömään. Meillä nauroi hetkisen, sitten kehui ajatusta ja nautti tovin antimista ja siirtyi kyllä jälkiruokaankim, mutta sanoi ajatuksen muuten olevan vähän etova. Että ei miehetkään, tai ainakaan minun löytämäni, syty mitenkään helposti.

Onhan tässä jo näitä vaihtoehtoja tullukki...

Sitten yks mikä mun miehelle, erikoista kyllä toimii, on sellainen, että kuiskaan jotain tuhmaa hänen korvaan.

Yhteistyössä