Millä se Martina oikein elää? :O

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Oon kans ymmärtäny että se sen avomies eli tän tuoreimman lapsen isä on aika varakas eli luultavimmin hänen rahoillaan elää. Järkevä nainen, on osannu laskea munansa oikeaan pesään, lapsen kautta ainakin osaltaan tulevaisuus turvattu.
Eikö se eronnut siitä lapsen isästä jo keväällä? Tietysti tuleehan tohon elareita sekä Eskolta että uuden lapsen isältä.
 
hellsbells
Noh... varmaan "pimeillä" tuloilla tai miehensä rahoilla. Ihan vaan, että itselläni samankaltaset tulot, enkä mä kulje millään tuliterällä bemarilla, lomaile kaukomailla tai omista kalliita merkkivaatteita .. Velaksi olis tietysti yksi vaihtoehto, mutta olen ymmärtänyt että Martinalla on ulosotossa? , eli tuskin ainakaan lisää lainoja saanut noihin hätiin :)
Eli jos on ihan rehellisesti nuo tulot, niin ei sillon paljon bailata..
 
Ilmaisin itseäni ilmeisesti huonosti: Tarkoitin siis kateutta esim laukkuja ja autoa kohtaan. En suinkaan ulosottovelkoja ja tällaisia kohtaan.

Ja se, tekeekö lapset saman vai eri miehen kanssa, ei kuulu pätkääkään muille kuin kyseisille ihmisille. Onko se maailmanloppu jos lapsilla on eri isät? Outoa..
 
että näin
Miehestä on turha puhua,koska uko on jo jatkanut elämäänsä,uusi tyttöystävä jne..Martina ja mies erosivat jo keväällä,vaikka Martina kauan pitelikin kulisseja pystyssä.
 
pelle-olli
Voiskohan vanhemmat antaa rahaa? Vuittonin laukut on halpoja kopioita etelästä? Elää firman rahoilla? Jos lapsilla on rikkaat isät, niin elelee elareilla?

Konsteja on monia, jos vaan on pokkaa käyttää toisia hyväkseen.
 
"vieras"
Tuo olisi jo jotain.
Viimeisillään raskaana oleva bilettävä mies.

Mä keksin paljonkin syitä, miksi joku olisi kateellinen Martinalle. Se, että hänen kahdella lapsellaan on eri isät, tuskin on mikään maailman kummallisin asia.
Kerro ihmeessä ne syyt, pilkunviilaaja, haluttaa kuulla. Ymmärsit ilmeisesti tuon mun lauseen pointin, vaikkei ollutkaan kieliopillisesti sun lukutaidon tasolla?
 
"vieras"
Ilmaisin itseäni ilmeisesti huonosti: Tarkoitin siis kateutta esim laukkuja ja autoa kohtaan. En suinkaan ulosottovelkoja ja tällaisia kohtaan.

Ja se, tekeekö lapset saman vai eri miehen kanssa, ei kuulu pätkääkään muille kuin kyseisille ihmisille. Onko se maailmanloppu jos lapsilla on eri isät? Outoa..
No, minulla on muutama omilla palkkatuloillani ostettu merkkilaukku ja autosta lainaa jäljellä vähän yli tuhat euroa eikä kymmeniätuhansia kuten Martinalla. Eli en todellakaan ole kateellinen mainitsemistasi asioista.

Hänen perhetilanteensa ei ole myöskään kadehdittava, vaikkei se muille kuulukaan. On aika surullista, miten hän väen väkisillä koittaa pitää kulisseja yllä onnellisesta parisuhteesta.
 
"vieras"
Ilmaisin itseäni ilmeisesti huonosti: Tarkoitin siis kateutta esim laukkuja ja autoa kohtaan. En suinkaan ulosottovelkoja ja tällaisia kohtaan.

Ja se, tekeekö lapset saman vai eri miehen kanssa, ei kuulu pätkääkään muille kuin kyseisille ihmisille. Onko se maailmanloppu jos lapsilla on eri isät? Outoa..
Eihän se maailmanloppu ole, mutta noin lyhyellä ikäerolla mun mielestä jokseenki horahtavaa ja kertoo naisen kyvystä käyttää ehkäisymenetelmiä aikas paljon...

Ja vielä kun miettii, että pitää heti päästä sikiämään, niin.. Tai no, tuo mies tais olla aika varakas, että siinä mielessä ei ihmetytä sekään kun ko. naisesta on kyse.
 
Hölmöt sitä rahoittaa, niin kuin eräs firma, jolle tämä tissimissi jätti maksamatta noin kahden tonnin laskun.

Tälläiset huijarithan yrittävät näyttää ulospäin menestyviltä henkilöiltä, siksi niillä on kalliit puhelimet ym. rekvisiittaa. Menestyvälle myydään helpommin luotolla.

Raha tulee rahan luo.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27452403:
En ole perehtynyt asiaan enkä ko. henkilöön, mutta kyllähän pääomatulotkin näkyvät verottajan tiedoissa.

Jos joku tuloton/pienituloinen elää nk. leveästi, niin aika selväähän on, että se elää jonkun toisen rahoilla. Onko tällä ihmisellä rikas puoliso tms.?
Osakeyhtiöstä nostetut verottomat osingot eivät näy verotettavissa tuloissa eli eivät ole julkista tietoa.
 
akselin äiti
Kyllä tavallista ihmistä ihmetyttää että millä tuo nainen saa tuon omaisuuden pidettyä kun tavalliselta ihmiseltä ulosmitataan vähänkään rahanarvoinen omaisuus jos on vähänkään velkoja joita ei pysty maksamaan. Pitäisi se joku tolkku olla noitten tyrkkyjenkin kohtelussa eikä antaa jatkaa elämistä velaksi muitten ihmisten piikkiin, kin sitähän se on jos ei hoida velkojaan.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27452398]Esim. omasta firmasta nostaa tulojaan kilometrikorvauksina ja päivärahoina. Ihan yleinen tapa kiertää veroja on se että päivärahoja tai kilsoja onkin enemmän kuin mitä niitä oikeasti on.[/QUOTE]

Varmaankin Martina saa suuren jollei jopa suurimman osan tuloistansa päivärahoina ja km-korvauksina, onhan hänen työnsä liikkuvaa.
 
Mä seurustelin aikoinaan esiintyvän taiteilijan kanssa. Verotettavat tulot oli aika keskinkertaiset, mutta aika monissa paikoissa keikat maksetaan käteen. Nippu seteleitä tuotiin vaan takahuoneeseen keikan jälkeen.

Kun jotain sen kuvaa haluttiin käyttää mainoksessa, niin siitäkin tuli kymppitonni seteleinä käteen, eikä ukon tarvinnut tehdä asian eteen mitään ja tuskin verottaja siitäkään koskaan mitään kuuli. Jonkun vanhan kuvan olivat arkistosta löytäneet ja pyysivät luvan käyttää sitä.

Eli ihan normikäytäntö showalalla, että rahat juoksee käteen verottajan selän takaa. Ei ne ole todellisia tuloja, mitä noissa lehdissä julkaistuissa listoissa on ;)
 
"vieras"
Mä seurustelin aikoinaan esiintyvän taiteilijan kanssa. Verotettavat tulot oli aika keskinkertaiset, mutta aika monissa paikoissa keikat maksetaan käteen. Nippu seteleitä tuotiin vaan takahuoneeseen keikan jälkeen.

Kun jotain sen kuvaa haluttiin käyttää mainoksessa, niin siitäkin tuli kymppitonni seteleinä käteen, eikä ukon tarvinnut tehdä asian eteen mitään ja tuskin verottaja siitäkään koskaan mitään kuuli. Jonkun vanhan kuvan olivat arkistosta löytäneet ja pyysivät luvan käyttää sitä.

Eli ihan normikäytäntö showalalla, että rahat juoksee käteen verottajan selän takaa. Ei ne ole todellisia tuloja, mitä noissa lehdissä julkaistuissa listoissa on ;)
Kenenköhän suomalaisen taiteilijan kuvan käytöstä maksetaan kymppitonni?
 
[QUOTE="vieras";27452698]Kerro ihmeessä ne syyt, pilkunviilaaja, haluttaa kuulla. Ymmärsit ilmeisesti tuon mun lauseen pointin, vaikkei ollutkaan kieliopillisesti sun lukutaidon tasolla?[/QUOTE]
Martinalla on kroppa kuosissa ja ulkonäkökin sellainen että miellyttää miehiä niinku yleisesti ottaen.

Ja sitten on ne merkkituotteet, autot, yms.

Kaksi kaunista lasta.

Saattaa moni lössähtänyt tai vähemmän lössähtänyt kotimamma tai vähemmän kotimamma (jonka mies ei ehkä suostu toiseen lapseen ollenkaan?) olla sille kateellinen.
 
  • Tykkää
Reactions: erinys
[QUOTE="vieras";27462523]Kenenköhän suomalaisen taiteilijan kuvan käytöstä maksetaan kymppitonni?[/QUOTE]

Sori mokasin. Puhuin markoista :) Mutta siis idea oli se, että rahaa virtasi joka tuutista, eikä niistä veroja juurikaan makseltu.
 
"vieras"
Martinalla on kroppa kuosissa ja ulkonäkökin sellainen että miellyttää miehiä niinku yleisesti ottaen.

Ja sitten on ne merkkituotteet, autot, yms.

Kaksi kaunista lasta.

Saattaa moni lössähtänyt tai vähemmän lössähtänyt kotimamma tai vähemmän kotimamma (jonka mies ei ehkä suostu toiseen lapseen ollenkaan?) olla sille kateellinen.
Kroppa onkin kyllä kuosissa, mutta mun miespuolisten ystävien mielestä kasvoista näyttää liian miehekkäältä. Lisäksi vatsalla oleva tatuointihirvitys laskee propseja.

Ja tyhmyys ja sekopäisyys; ei ainakaan nosta pisteitä. Tosin ilmeisesti joidenkin mielestä nostaa, kun sai toisenkin miehen vampattua ja varmaan niitä varakkaita miehiä on jonossa asti seuraavana elättämässä :)
 

Yhteistyössä