V
vierailija
Vieras
Meillä on joka aamu kauhea marina, ja mua kyllästyttää ja murehduttaa. Yritän tsempata ja ilahduttaa, mutta ei vaikutusta. Koulussa on kamalaa, vaikkei mikään ole huonosti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kotona on liian kivaaMeillä on joka aamu kauhea marina, ja mua kyllästyttää ja murehduttaa. Yritän tsempata ja ilahduttaa, mutta ei vaikutusta. Koulussa on kamalaa, vaikkei mikään ole huonosti.
Kaikki nuoret pitäisi lähettää lomilla kurjiin oloihin saamaan perspektiiviä!Kotona on liian kivaa
Miten ihmeessä ennättää harrastaa kolmea harrastusta?On menossa koulukuraattorin haastatteluun siltä varalta että jotain olisi.
Ei kuulemma ole vihamiehiä, mutta ei kivoja kavereitakaan.
Numerot on lähinnä kymppejä, ne tulee helposti. Opiskelu on helppoa.
Kolme harrastusta on, ehdotin jos jonkun lopettaisi niin ei tarvitsisi kolmena päivänä mennä johonkin jos ne esim rasittaa liikaa, mutta ei kuulemma, kun sitten ei kuulemma olisi sitäkään kivaa.
Viikonloppuna hän imuroi huonernsa, keräsi kasvimaalta pavut ja pesi keittiön kaappien ovet, eli kotitöitäkin tekee, itseasiassa niitä ihan mielellään.
Minua harmittaa, kun toisella on arkipäivät kurjia.
Ap.
Sä kysyt miten ehtii harrastaa kolmea harrastusta, ja samassa viestissä kerrot että omalla lapsellasi on kuoro, pingis ja jalkapalloMiten ihmeessä ennättää harrastaa kolmea harrastusta?
Tuntuu kyllä pahalta jos ne kaverit puuttuvat jos niitä haluaa! Nuorille se lauma siellä koulussa tuntuu yleensä olevan älyttömän tärkeä jotta sinne on kiva mennä.
Opet voisivat kyllä ryhmäytyksissä vieläkin enemmän panostaa siihen että katsottaisi vähintäänkin edes sopivia pareja!
Onneksi tämä vuosi on kohta lusittu ja käännetään uusi sivu. Meillä tyttö meni lukioon eikä tuntenut ketään. Aluksi oli paniikki kavereista, mutta kuoro, pingis ja jalkapallokerhot toivat paljon uusia ystäviä opsien lisänä. Poika on vähän sellainen lonelyrider eikä hengaa kenen kanssa tahansa, eikä oikein tunnu tarvitsevan possea, ja, vaatisi melko konservatiivisia kavereis - sellaiset kaverit ovat nykyään harvassa.
Ne on vaan koulun kerhoja ei mitään varsinaisia harrastuksia. Näitä pidetään kouluajalla osa.Sä kysyt miten ehtii harrastaa kolmea harrastusta, ja samassa viestissä kerrot että omalla lapsellasi on kuoro, pingis ja jalkapallo
Mistä sen voi tietää onko nuorella masennusta? Nykyään sitä tuntuu olevan yhä enemmän ja yhä nuoremmilla.
Tämän siis kirjoitti Ap!Kiitos!
Juu ei ole mitään kilpaharrastuksia. Nuo tunti-viikossa on ihan yhtä lailla harrastuksia. Näkee kavereita ja irrottaa velvollisuuksista.
En tiedä masennuksesta, mutta usein on väsynyt. Se lienee kuitenkin tavallista tuossa iässä. Toivotaan että hän piristyisi. Minua kyllä kovasti surettaa.