Tää nyt on ollu lähes koko lukukauden, joka hiivatin aamu huuto ja parku ja hampaitten kiristys, MÄ EN HALUU KOULUUN! MÄ HALUUN ET JOKU VIE! MÄ ON KIPEE! EN JAKSA KÄVELLÄ!!! TAHDON TAKAS VANHAAN KOULUUN! (josta ei tykännyt, oli kiusaamista, se oli yks syy koulun vaihtoon )
Ja siis tokaluokkalaisesta kyse, aamut aivan kamalia, hirveitä... Mä tahtoisin jättää aamut väliin kokonaan.. |O
Mutta siis kuinka mä parannan tytön tahtoa mennä kouluun? Koulu on tyhmää eikä tahdo mennä, en mene en.. Mitä tuohon voi muuta sanoa ku että jokaisella ihmisellä on oppivelvollisuus ja sinne kouluun on vaan mentävä, niin on äiti ja isikin mennyt vaikkei ois huvittanut..
Ei tää viime vuonna näin kamalaa ollut... Itku... :/
Ja siis tokaluokkalaisesta kyse, aamut aivan kamalia, hirveitä... Mä tahtoisin jättää aamut väliin kokonaan.. |O
Mutta siis kuinka mä parannan tytön tahtoa mennä kouluun? Koulu on tyhmää eikä tahdo mennä, en mene en.. Mitä tuohon voi muuta sanoa ku että jokaisella ihmisellä on oppivelvollisuus ja sinne kouluun on vaan mentävä, niin on äiti ja isikin mennyt vaikkei ois huvittanut..
Ei tää viime vuonna näin kamalaa ollut... Itku... :/