Millä aikakaudella eläisit mieluiten?

  • Viestiketjun aloittaja rinkeri
  • Ensimmäinen viesti
"meikä"
1950- tai 1960-luvulla. Fiftarihenkisenä pakko vastata tuo eka vaihtoehto vaikka ei kovin tasa-arvoinen meno ollutkaan, mutta naiset oli valtavan kauniita silloin. 60-luvulla siks että oisin nähnyt the Beatlesin livenä. :)
 
"vieras"
No naisen asemassa nykyaika on kaikkein huokuttelevin. Toki vuodet 1970-luvulta eteenpäin on ihan jees. 1900-luvun alussa olisin ollut hyljitty vanhapiika. Keskiajalla mua olis varmaan syytetty noituudessa. Ja ennen kaikkea ennen thyroxin lääkityksen keskimistä olisin varmasti kuollut struumaan.
 
Joo tiedän kyllä, ylhäisönaisen asema vaan olisi siitä rasittava, että pitäisi olla joko kusipää tai tehdä hemmetin rankkaa taistelua ihmisoikeuksien puolesta. Ei se olisi hääviä vierestä katsoa kuinka muut kärsii vaikka itse voikin puuteroida peppunsa.
Tuolla perusteella, mikäli karman laki on varteenotettava vaihtoehto, ymmärrän miksi olen ehkä entisessä elämässä puuteroinut peppuani. (koska tässä elämässä kompastun joka ikiseen kiveen)

:D
 
[QUOTE="vieras";25788714]Missä kulttuurissa muka? Äärimmäisen harvoja poikkeuksia (tyyliin kuningatar Elisabeth I) lukuunottamatta myös ylhäisönaiset olivat miesten omaisuutta ja heidän valtansa alla.[/QUOTE]

Niih, millä aikakaudella?
 

Yhteistyössä