Ylhäisönaiset eivät olleet sitäTulevaisuudessa, mielellään paremmassa sellaisessa. Toki mielelläni näkisin menneisyyttä, mutta hitot minä halua elää maailmassa jossa naiset on jotain hupakon ja omaisuuden väliltä.
Joo tiedän kyllä, ylhäisönaisen asema vaan olisi siitä rasittava, että pitäisi olla joko kusipää tai tehdä hemmetin rankkaa taistelua ihmisoikeuksien puolesta. Ei se olisi hääviä vierestä katsoa kuinka muut kärsii vaikka itse voikin puuteroida peppunsa.Ylhäisönaiset eivät olleet sitä
Tuolla perusteella, mikäli karman laki on varteenotettava vaihtoehto, ymmärrän miksi olen ehkä entisessä elämässä puuteroinut peppuani. (koska tässä elämässä kompastun joka ikiseen kiveen)Joo tiedän kyllä, ylhäisönaisen asema vaan olisi siitä rasittava, että pitäisi olla joko kusipää tai tehdä hemmetin rankkaa taistelua ihmisoikeuksien puolesta. Ei se olisi hääviä vierestä katsoa kuinka muut kärsii vaikka itse voikin puuteroida peppunsa.
Missä kulttuurissa muka? Äärimmäisen harvoja poikkeuksia (tyyliin kuningatar Elisabeth I) lukuunottamatta myös ylhäisönaiset olivat miesten omaisuutta ja heidän valtansa alla.Ylhäisönaiset eivät olleet sitä