Millä vatulla lähtee mustapäät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toi neutrogenan mömmö on ainut mikä mulla on tehonnut koskaan mustapäihin! Mut tosiaan kärsivällisyyttä tarttettiin, melkein koko purkin sai käyttää loppuun ennenkun oikeesti tehos, tosin käytin sitä aamuin illoin koko kasvoille, en vain ongelmakohtiin!

tuolla www.acne.fi löytyy kans jotain mustapäistä ja muista finneihin liittyvistä jutuista. Siellä on myöskin keskustelupalsta mutta aikas hiljasta näyttää olevan.

hengetön on pinni joka on ns. auki, sitä ei siis voi "sulkea" tai napsauttaa kiinni. se siis vain työnnetään hiusten pidikkeeksi esimerkiksi kampauksia ja nutturoita tehdessä.

Mä kuorin ensin ja sitten laitan mutanaamion. Lähtee, ainakin mulla. Mä en asu Suomessa, joten en tiedä löytyykö teiltä sieltä Nu Skin -tuotteita. Mulla työkaveri niitä kauppaa ja häneltä olen ostanut nuo tuotteet. Tuo mutanaamio (muistaakseni joku Epoch) on mulle ehdoton ja ainakin mulla tuo tuubi kestää todella kauan!

Itsellä myös mustäpäärauta käytössä, se auttaa jo paljon. Sitten käyt vielä tarkistuttamassa ihotyyppisi (pintakuiva, kuiva, rasvainen, sekaiho jne.) ja pyydät siihen sopivaa puhdistusta ja kosteutusta. Mulla oli 2 vuotta todella suuria ongelmia ihon kanssa, hoidin sitä liikaa ja liian kovakouraisesti. Nyt olen vihdoin löytänyt itselle sopivat tuotteet.

Luulin, että minulla on vain epäpuhdas iho, mutta se osoittautuikin pintakuivaksi ja reagoi mustapäillä kun puhdistin sitä liikaa. Nyt käytän tujua puhdistusta (bodyshopin tea tree sarjan geeli, kuorinta ja öljy. Öljyä puhdistuksen jälkeen finniin suoraan) ja kosteutan yöksi todella kosteuttavalla hamppukasvorasvalla, päiväksi e-vitamiinirasvalla. Nyt kuukauden käyttänyt noita, ja iho näyttää paaaljon paremmalta!

Kaveri muuten sanoi, että jos jää punoittamaan puristelun jälkeen, niin vauvan sinkkivoide finnin päälle yöksi, tietysti desifioinnin jälkeen, (ei koko naamalle) auttaa. Jopa aknearvet kuulemma vaalenee.

Miehellä todella todella pahassa kunnossa selkä yleensä. Mustapäitä ihan hemmetisti, monia satoja, plus muita ihomatoja ja edellisistä sitten hoitamattomana finnejä ja paiseita.
Ihomatorauta käytössä. Kyllä se auttaa ettei finnejä tule, mutta se ei poista mustapääongelmaa.
Reilu rasvaus, joka päivä, suihkun jälkeen. Tällä hetkellä käytössä apteekista saatavaa Humektan. Eron huomaa alle viikossa, suuntaan tai toiseen. Yhtenä päivänä voi jättää rasvaamatta mutta toisena päivä kannattaa jo rasvata.
Itselläkin on pysyneet mustapäät enimmäkseen poissa nenänpielistä ja nenään ei tule isoja kun muistaa suihkun jälkeen laittaa sopivimpaa rasvaa kerroksen tai kaksi.

http://www.kotikosmetologi.com :sta saa ihomatorautoja hinnat alkaen 5,50 €

Tosin halvinta ei mielestäni kannata ostaa. Pienemmällä renkaalla saa paremmin paineen kohdennettua mustapäähän.

http://www.aknenhoito.fi/etusivu/aknen-hoito/tasmahoitotuotteet/blackhead-whitehead-dissolver-30ml

Hyviä tuloksia itse saanut, mustapäät "sulaa" pois. Joten ei tule ärsytettyä ihoa millään puristeluilla, sillä yleensä se vain pahentaa asiaa.

Yhteistyössä