Millä rv:lla raskauspahoinvointisi alkoi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jona

Vieras
Itsellä pitäisi huomiseen mennessä kuukautiset alkaa ja nyt on pari päivää ollut kammotus-oksetus olo, yäääh..
Voiskohan tää olla raskauspahoinvointia? Jos olenkin raskaana? :)

Hmm, mulla on ollut myös tuollainen etova inhottava olo jo jonkin aikaa. En ole oksentanut mutta yökkäilen monta kertaa päivässä :( Pari päivää sitten olis menkkojen pitänyt alkaa. Käytän kyllä ehkäisyä joten raskauden mahdollisuus lienee minimaalinen. Jotenkin salaa silti toivon että olisin pieniin päin :D

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Hmm, mulla on ollut myös tuollainen etova inhottava olo jo jonkin aikaa. En ole oksentanut mutta yökkäilen monta kertaa päivässä :( Pari päivää sitten olis menkkojen pitänyt alkaa. Käytän kyllä ehkäisyä joten raskauden mahdollisuus lienee minimaalinen. Jotenkin salaa silti toivon että olisin pieniin päin :D

minä taasen toivon ettei ehkäisy olisi vaan pettänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja *:

minä taasen toivon ettei ehkäisy olisi vaan pettänyt.

Pidetään peukkuja kullekin parhain päin!

Njoo, nyt on kyllä tuntuvinaan jotain menkkamaista juilimista vatsan seudulla. Sit onkin enää kysymyksen aihe, että mistä tämä pahoinvointi johtuu.

Yhteistyössä