U
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 17:21 niina kirjoitti:Jep, Keiju tummansinisessä pakkauksessa on maidoton. Lukee myös pakkauksen selosteessa ja sitä voi käyttää leivälle sekä myös paistamiseen, ruoanlaittoon ja leivontaan.
http://www.raisiogroup.com/asp/system/empty.asp?P=690&VID=default&SID=316389568117451&A=open:keiju2:tuotteet:12:527&S=1&C=31420
Tuota Flooraa on mullakin loota kaapissa, enkä ole kyllä keksinyt, että mikä siinä voisi sisältää maidon ainesosia. Moni laktoositon tuote on myös maidoton, mutten tiedä, miksi eivät suoraan sitä maidotonta pakettien kylkeen laita.Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2006 klo 09:07 vieras kirjoitti:Mitenkäs Floran sininen eli laktoositon? Itse olemme käyttäneet sinistä keijua, mutta isovanhemmilla oli mennyt merkit sekaisin. Itse en keksinyt syytä kieltää flooraa...mutta mitä mieltä olette?
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2006 klo 09:45 Pömppis kirjoitti:\Tuota Flooraa on mullakin loota kaapissa, enkä ole kyllä keksinyt, että mikä siinä voisi sisältää maidon ainesosia. Moni laktoositon tuote on myös maidoton, mutten tiedä, miksi eivät suoraan sitä maidotonta pakettien kylkeen laita.Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2006 klo 09:07 vieras kirjoitti:Mitenkäs Floran sininen eli laktoositon? Itse olemme käyttäneet sinistä keijua, mutta isovanhemmilla oli mennyt merkit sekaisin. Itse en keksinyt syytä kieltää flooraa...mutta mitä mieltä olette?
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2006 klo 22:21 sinen floora kirjoitti:Ainakin vielä puoli vuotta sitten, kun soitin tuottajalle ja kysyin sinisestä florasta, se oli maidoton, mutta tehty samalla linjalla maitotuotteiden kanssa. Elikkä jotkut kovin herkät voivat reagoida siihenkin. Tämän vuoksi eivät saa laittaa rasiaan merkintää "maidoton". Varmuuden vuoksi olisin siis käyttämättä, jos vain pystyy ottamaan varmemman vaihtoehdon.