Millä ihmeen tökötillä saan voikukan pois vaatteista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nipsukka

Aktiivinen jäsen
29.04.2005
6 356
0
36
Olen kokeillut Dr becmannin tahranpoisto ainetta, sappisaippuaa ja vanishia, mutta tahrat on ja pysyy!Tytöllä yksi vaaleanpunainen mekko ja yhdet vaaleanpunaiset housut ihan voikukka tahroissa ja millään tökötillä eivät lähde.Onko nyt vaan niin, että ne vaatteet ovat "pilalla" :|

joku joskus ehdotti fairia, tiä sit toimiiko se..
Meillä on yhdet housut totaalisesti vesiväreissä, ehtivät kuivaa kunnolla värit kiinni, eipä oo lähteny irti, ei tahranpoistoaineella, ei fairilla, ei yleispesuaineella... |O

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Koklaa auringossa..jos ei lähe niin taitaapi olla "tuhoon tuomittu".
Voi kukka on yks vihoviimonen sätkätin..

Tuolla olen auringossa niitä kuivatellut, mutta ei toistaiseksi vaikutusta.Kyllä harmittaa kunnolla ja meidän taloyhtiön nurmialueet on täynnä tuota voikukkaa

|O

Meillä kanssa sama ongelma - joka vuosi pari vaatekappaletta menee pilalle tuon voikukan kanssa.. Lisäksi harmia aiheuttaa esikoisen voikukka allergia, jonka kanssa ollaan aina helisemässä, kun tuo ei malta olla voikukkapeltoon menemättä..

Joku sanoi, että tuoreena lähtee fairylla. Mutta ei mulla oo tullu mieleenkään lähteä vaihtamaan kesken ulkoilun niitä vaatteita, sittenhän olis kahdet tai kolmet voikukkaiset vaatteet yksien sijaan.

Meillä on yhdet haalarit, missä oli esikoisen jäljiltä 6000 voikukkarinkulaa. Kun ne tuli siskonpojalta lainasta takaisin, ne oli ihan puhtaat! Kysyin tietty heti mikä ihmeaine ne on poistanut, niin ei kuulemma mikään. Pesty vaan tsiljoona kertaa.

Yhteistyössä