Millä tahrat pois!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ongelma tämäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ongelma tämäkin

Vieras
Lapsen päiväkodin piha on hiekkainen. Hoitopäivän jälkeen lapsen kengistä löytyy aina kilo hiekkaa + erittäin likaiset sukat/sukkahousut. En saa sukkia tai sukkahousuja millään puhtaaksi edes 60 asteessa. Inhottaa käyttää hänellä sukkiksia, joiden alaosa on aivan ruskea. Hänellä on muutamat tummat sukkahousut tai sukat, mutta koska on tytöstä kyse, niin enimmäkseen sukat on vaaleita väriltään. Taas oli yhden ekaa kertaa jalassa olleet sukkikset ihan pilalla, eikä niitä ilkeä käyttää enää missään muualla kuin siellä päiväkodissa. Onko mitään keinoa millä hiekasta tulleet tahrat saa pois? Nyt yritin tällä kertaa sappisaippuaa ja saas nähdä mikä on lopputulos kun pyykkikone sammuu. Epäilen, että ihan yhtä ruskeat ja rumat ne on kuin ennenkin :(

[QUOTE="vieras";22179380]mä värjäisin isomman erän vaatetta vähän yli 2 e halpiskaupasta saatavalla värillä tummiksi.kertaakaan ei ole epäonnistunut värjäys.[/QUOTE]

Mut en mä halua värjätä tytön sukkia tai sukkahousuja tummiksi. Kai mä olisin alunperin ostanut vain tummia sukkia, jos sellaisia haluaisin.

[QUOTE="vieras";22179429]Entäs jos päiväkodissa suojais ne sukkahousut tummilla sukilla?[/QUOTE]

Menee liian hankalaksi ja kahdet sukat päällekäin ovat kuumat. Ja kuka niitä sukkia edes pukisi lapselle tai vahtisi, että lapsi muistaa itse pukea ne? Päiväkodissa pitää pukeutua itsenäisesti, kun kyse ei ole mistään taaperosta enää.

Alkuperäinen kirjoittaja ongelma tämäkin;22179557:
eroaako se jotenkin tavallisesta vastaavasta tuotteesta? Siis mulla on sitä ainetta, mutta pullo ei ole suihkupullo, vaan ihan tavallisella korkilla.

En tiedä mitä eroa on, kun en ole kokeillut kuin tuota suihkutettavaa..kaverit on sanoneet että tämä suihkutettava on parempaa kuin esim vanish-jauhe joka laitetaan pyykin sekaan...

Yhteistyössä