V
vieras
Vieras
yskinyt viikon ja viime yö valvottiin neljään asti, nukuttiin pari tunti aja sitten taas herättiin ja poika 1v siis yskii ihan koko ajan, nytkin istuu sitterissä väsymyksestä sekaisin ja yskii, kun ei saa enää nukuttua yhtään yskältä 
sir. ephedrin yskänlääke ei auta, ei hunaja ei edes cocillana, ja sitäkin saa antaa vaan 0.5ml 3x pv, mut mikään ei auta
Oisko jollain ideoita???
sir. ephedrin yskänlääke ei auta, ei hunaja ei edes cocillana, ja sitäkin saa antaa vaan 0.5ml 3x pv, mut mikään ei auta
Oisko jollain ideoita???