Miljoonarockiin menijöitä?Ois kysyttävää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sussu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sussu

Vieras
Ollaan menossa asuntoautolla ja ajateltiin mennä jo perjantai
iltana vaikka liput onkin vasta lauantaiksi.
Miten lähellä siellä on jonkinlainen leirintäalue tms.?
Ystäväni kertoi että siellä on ainakin muutama vuosi
sitten ollut niin että kauppakeskuksen parkkipaikallakin saisi yöpyä...

Mekin ollaan menossa miehen kanssa ja tuo yöpyminen
mietityttää...
Käsitin niin ettei sieltä (caravan alueelta)voi etukäteen varata autopaikkaa.
Mihin hittoon tuo auton parkkeeraa jos kaikki paikat ovat täynnä???

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mekin ollaan menossa miehen kanssa ja tuo yöpyminen
mietityttää...
Käsitin niin ettei sieltä (caravan alueelta)voi etukäteen varata autopaikkaa.
Mihin hittoon tuo auton parkkeeraa jos kaikki paikat ovat täynnä???

samaa mietin että kuinka lähelle tapahtuma paikkaa saa auton?tietäsikö kukaan?

se on siinä vieressä, samaa parkkialuetta ja on maksuton, ja sit sielä perällä labyrinttimaailman takana on kans mut on vissii maksullinen ja sielä on vissii pesu paikat kans, ainaki näytti siltä ku yx päivä ajeltiin sielä perällä kattoos.

Sitä tässä just pähkäillään että mihin auto jos tuo caravan
paikka on jo täynnä silloin pe illalla ja varata sieltä ei voi
etukäteen autolle sähköpaikkaa...
Ja tulijoita on varmasti paljon.

caravan alue taitaa maksaa 10e/yö,siellä on saunat ja jokeen pääsee uimaan.vessat ja pesutilat..ja on siinä parkkipaikan jälkeen..onhan siellä sitten pihaa jättää auto parkkiin..ähtärissä on sitten lähin leirintäalue,siellä missä eläinpuistokin...

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
caravan alue taitaa maksaa 10e/yö,siellä on saunat ja jokeen pääsee uimaan.vessat ja pesutilat..ja on siinä parkkipaikan jälkeen..onhan siellä sitten pihaa jättää auto parkkiin..ähtärissä on sitten lähin leirintäalue,siellä missä eläinpuistokin...

Myös Töysän keskustasta löytyy karavaanari-mökkialue, Sepänniemi. Myös Alavudella on oma alueensa. Ähtäri ei ole lähin.

Veikkaanpa vain, että nuo kaikki on ollut jo KAUAN täyteen buukattuja...

huono homma ku sielä ei oo mitään varaus systeemiä, varsinki jos kaukaa tullaan, ja miksei vesa keksiny vaikka sellasta ku ostaa liput miljoonarockiin niin sais sen paikan karavaanialueelle...

mekin ollaan tulossa miljoona rockkiin asuntoautolla, me ollaan varattu yhden tuttavan autokorjaamon pihasta "paikka" ja siinä yövytään, caravaanari alue on varmasti puukattu joka paikkaa myöden täyteen :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Voi kiesus mitä hintoja tommosista esiintyjistä! Onks toi tosissaan et 100e / 2pvä.... :laugh:

Mitä vikaa esiintyjissä?!? Itse haluaisin nähdä ainakin HIM:n, Eppu Normaalin ja Lauri Tähkän.

Ei siis silleen mtn vikaa... Mietin vaan et festareilla, joilla on nämä+paljon muita ei taida olla noin hinnakasta... Tai en mä ees tiedä :ashamed: Kuulostaa vaan hurjalle hinnalle, jos ajattelis et meidän perheen pakkais autoon ja lähtis, niin aikasta kallista 400e maksaa...

Voi kiesus mitä hintoja tommosista esiintyjistä! Onks toi tosissaan et 100e / 2pvä.... :laugh:

Mitä vikaa esiintyjissä?!? Itse haluaisin nähdä ainakin HIM:n, Eppu Normaalin ja Lauri Tähkän.

Ei siis silleen mtn vikaa... Mietin vaan et festareilla, joilla on nämä+paljon muita ei taida olla noin hinnakasta... Tai en mä ees tiedä :ashamed: Kuulostaa vaan hurjalle hinnalle, jos ajattelis et meidän perheen pakkais autoon ja lähtis, niin aikasta kallista 400e maksaa...

Kyllähän festariliput on kalliita.

Mutta ajatteles sitä, että oltiin lauantaina kattomas Aerosmithiä ja liput oli 69? kappale..... :whistle: Siihen vielä päälle bensat monen sadan kilometrin ajomatkaa varte, syömiset ja juomiset

Mutta ajatteles sitä, että oltiin lauantaina kattomas Aerosmithiä ja liput oli 69? kappale..... :whistle: Siihen vielä päälle bensat monen sadan kilometrin ajomatkaa varte, syömiset ja juomiset

Ups, kallista... Elämä on! :D Mietin tossa, että kyllähän toi juhannus lähimökillä makso ihan perkeleesti! (sori) Että ei toi kyllä periaatteessa niin kallista olekkaan B)

ei norm. liput noin kalliita oo, nämä 100e liput on vip-lippuja!
eli hintaan kuuluu 2 kattausta ja juomat päälle, joten ei mun mielestä oon kallis

Ups, kallista... Elämä on! :D Mietin tossa, että kyllähän toi juhannus lähimökillä makso ihan perkeleesti! (sori) Että ei toi kyllä periaatteessa niin kallista olekkaan B)

No oli kyllä sen verran maailmanluokan bändi josta olen tykännyt jo vuosia, että kyllä siitä maksaa. Kun voi olla ettei tule toista tilaisuutta nähdä bändi, äijät kuitenkin 60v. kieppeillä....

Osaisiko joku vielä kertoa jos tuo caravan alue (se maksullinen )
on täynnä,niin minkä verran siellä on parkkipaikkoja
siinä kauppojen vieressä?
Kun kuitenkin iso osa parkkialueesta on aidattu ja otettu käyttöön
festivaalialueeksi...
Vaan onhan siellä pakko jonkin verran olla niitä parkkipaikkoja kun
kuitenkin osa ihmisistä on ihan muuta kuin tätä festariväkeä.

Alkuperäinen kirjoittaja sussu:
Osaisiko joku vielä kertoa jos tuo caravan alue (se maksullinen )
on täynnä,niin minkä verran siellä on parkkipaikkoja
siinä kauppojen vieressä?
Kun kuitenkin iso osa parkkialueesta on aidattu ja otettu käyttöön
festivaalialueeksi...
Vaan onhan siellä pakko jonkin verran olla niitä parkkipaikkoja kun
kuitenkin osa ihmisistä on ihan muuta kuin tätä festariväkeä.

Mäpä käyn kattoo miltä siellä näyttää. Tuun raportoimaan sit myöhemmin... Mutta tosiaan, lava on nyt eri paikassa kun viime vuonna ja tänä vuonna lava & alue vie hirmuosan "ylimääräisistä" parkkipaikoista, joten hirveesti ei kyllä siellä ole tilaa asuntoautoille. Mutta tarkempi raportti tulee iltapäivällä ;)

Ja joku kysyi, et miten voi tietää et asuntoautoalue on täynnä, kun ei sinne edes oteta varauksia. Selkeesti siitä syystä, että se on ollut täynnä jo viime viikon lopusta, kun Keskisellä alkoi Onnenviikot.