Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oon poistanut itse, desinfioidulla neulalla reikä finnin päälle ja puristanut möhnän pois.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oon poistanut itse, desinfioidulla neulalla reikä finnin päälle ja puristanut möhnän pois.
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oon poistanut itse, desinfioidulla neulalla reikä finnin päälle ja puristanut möhnän pois.
Ei onnistu mulla.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:kertokaa millaisia ne luufinnit oikein on ?
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja ?:kertokaa millaisia ne luufinnit oikein on ?
Niitä semmoisia valkoisia näppylöitä, ei finejä, vaan semmosia kuivia. Niitä tulee usein silmien alle poskipäihin. Pienillä vauvoillakin voi olla sen tapaisia.
Alkuperäinen kirjoittaja Foortti harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja ?:kertokaa millaisia ne luufinnit oikein on ?
Niitä semmoisia valkoisia näppylöitä, ei finejä, vaan semmosia kuivia. Niitä tulee usein silmien alle poskipäihin. Pienillä vauvoillakin voi olla sen tapaisia.
Ai, onko ne niitä, mitä tulee, jos iho kuivuu liikaa?
Mulle tuli EKA joskus syksyllä, kosmetologi poisti.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja Foortti harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja ?:kertokaa millaisia ne luufinnit oikein on ?
Ai, onko ne niitä, mitä tulee, jos iho kuivuu liikaa?
Mulle tuli EKA joskus syksyllä, kosmetologi poisti.
Mä oon poistanut itte. Ihan jotain pieniä vaan on ehtinyt tulla.